خاتمه جلسه 4 روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق اعلام تلویزیون دولتی کره شمالی (KCNA)، در روز شنبه، کیم جونگ اون رهبر این کشور مقررات و ضوابط حزب کارگر حاکم را تقویت کرد. وی بعلاوه اعضای جدیدی را به کمیته سیاسی این حزب اضافه نمود.

خاتمه جلسه 4 روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی

کمیته مرکزی این حزب جلسه ای عمومی با حضور رهبر کره شمالی و اعضای حزب برای چهارمین و آخرین روز برگزار کرد که طی آن، مسائل سازمانی و ایدئولوژیک نهاد مرکزی رهبری مورد بازبینی نهاده شد.

تلویزیون دولتی این کشور بعلاوه خاطرنشان کرد که بعضی از اعضای حزب، پس از آنکه کیم جونگ اون مسائل جدی را در زمینه سبک زندگی آنها یاد آور شد، از اینکه نتوانسته اند انتظارات را برآورده نمایند اظهار تاسف کردند.

به گزارش خبرنگاران، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعلاوه در خلال این جلسات که از روز سه شنبه با اعضای کمیته مرکزی حزب حاکم شروع شد؛ اعلام نموده بود که این کشور باید هم برای تبادل نظر و هم برای رویارویی با ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جو بایدن آماده گردد.

رهبر کره شمالی در طی این نشست ها با ترسیم خطوط کلی استراتژی روابط با واشنگتن، به تشریح گرایش سیاست گذاری در دولت تازه ایالات متحده پرداخت.

کیم جونگ اون خواهان پاسخ دادن و مقابله مؤثر با شرایطِ به سرعت در حال تغییر و کوشش های متمرکز برای در دست گرفتن کنترل پایدار موقعیت در شبه جزیره کره شد.

کیم بعلاوه خواهان انجام اقداماتی جهت مقابله با شرایط وخیم غذایی کشور به دلیل تحریم ها، همه گیری ویروس کرونا و بعلاوه طوفان سال گذشته شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1090

به "خاتمه جلسه 4 روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه جلسه 4 روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید