معاون سیاسی وزیر کشور: تمامیت ارضی ایران خدشه پذیر نیست

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا)- معاون سیاسی وزیر کشور و رییس کمیسیون اقوام شورای امنیت کشور گفت اگر انسجام و همبستگی ملی خود را حفظ کنیم، هیچ شیطنتی علیه تمامیت ارضی و یکپارچگی سرزمینی کشور مجال بروز پیدا نمی کند.

معاون سیاسی وزیر کشور: تمامیت ارضی ایران خدشه پذیر نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور که در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه سخن می گفت، با اشاره به این که کشور عزیز ما هم چون یک فرش ایرانی زیبا و چشم نواز است که اقوام گوناگون، تار و پود این فرش زیبا را تشکیل داده اند و با تاریخی بسیار غنی و فرهنگی دیرپا، در قالب پیکره ای منسجم و یکپارچه به نام ایران، به آن زیبایی و قوام و هویت بخشیده اند؛ گفت: این روزها بعضی شیطنت ها و اظهار نظرهای ناصواب و نادرست علیه تمامیت و یکپارچگی کشور عزیزمان مطرح می گردد، اما باید توجه داشت که تمامیت ارضی و یکپارچگی سرزمینی ایران تحت هیچ شرایطی خدشه پذیر نیست.

وی اضافه کرد: همه کسانی که با انگیزه ها و دلایل مختلف، علیه این تمامیت حرفی می زنند دچار توهمند و بر اساس همین توهم، گزافه می بافند.

عرف هم چنین با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر در مورد توطئه هایی که علیه کشور در زمینه ها و حوزه های گوناگون در جریان است، گفت: به نظر می رسد جریانی مرموز با نیات پلید و تفرقه افکنانه در حزب حاکم ترکیه، به دنبال تنش زایی و بحران آفرینی در روابط دو کشور است.

رییس کمیسیون اقوام در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به این نکته که بارها تاکید نموده ایم، اولویت اصلی کشور در شرایط هجمه های گسترده در حوزه های مختلف علیه آرامش و ثبات نظام و مردم، فقط انسجام ملی و همبستگی است، گفت: حفظ منافع ملی و امنیت ملی کشور، فصل مشترک همه جناح ها و گروه های سیاسی کشور است، اضافه کرد: طبیعی است که در شرایط افزایش اختلافات داخلی، دشمن طمع می نماید و متوهم می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 708

به "معاون سیاسی وزیر کشور: تمامیت ارضی ایران خدشه پذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سیاسی وزیر کشور: تمامیت ارضی ایران خدشه پذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید