امنیت منطقه ای و انتقال فناوری های دفاعی آنالیز می گردد

به گزارش رپید دانلود، وزیر دفاع در بدو ورود به مسکو با اشاره به همکاری های دفاعی و امنیتی تهران و مسکو گفت: موضوعات مختلفی از جمله امنیت منطقه ای، انتقال فناوری های دفاعی، تبادل تجربیات دفاعی-نظامی در این سفر به طور مفصل مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

امنیت منطقه ای و انتقال فناوری های دفاعی آنالیز می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برای ملاقات و تبادل نظر با مقامات عالی رتبه روسیه وارد مسکو شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رسمی همتای روسی خود به مسکو سفر نموده است، همچنین در مراسم گشایش ششمین نمایشگاه نظامی-فنی و مسابقات بین المللی نظامی روسیه، موسوم به آرمی 2020، که با حضور 120 هیئت رسمی از ده ها کشور دنیا برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

مذاکره و رایزنی با سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه، باریسوف معاون رئیس جمهور و چیمیزوف رئیس روس تک، از برنامه های دیگر وزیر دفاع کشورمان در مسکو خواهد بود.

امیر سرتیپ حاتمی در بدو ورود به مسکو در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن اشاره به همکاری های عمیق دفاعی و امنیتی تهران و مسکو گفت: موضوعات مختلفی از جمله امنیت منطقه ای، انتقال فناوری های دفاعی، تبادل تجربیات دفاعی-نظامی که همیشه در سال های اخیر در دستور کار مذاکرات دو کشور قرار داشت، در این سفر به طور مفصل مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

وزیر دفاع کشورمان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه را کشوری دوست و هم پیمان در عرصه های منطقه ای و بین المللی می داند و همیشه تعاملات دفاعی خوبی بین دو کشور برقرار بوده است.

وی توضیح داد: در این سفر کوشش خواهد شد به موضوعات مختلفی از جمله ارتقا امنیت در غرب آسیا، چگونگی روبرو شدن با بحران های احتمالی و راه های افزایش قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران با همکاری فدراسیون روسیه، مورد بحث و مذاکره قرار خواهد گرفت.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 527

به "امنیت منطقه ای و انتقال فناوری های دفاعی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت منطقه ای و انتقال فناوری های دفاعی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید