مرز مهران در آینده ای نزدیک بازگشایی می گردد

به گزارش رپید دانلود، معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام از بازگشایی مرز مهران در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است.

مرز مهران در آینده ای نزدیک بازگشایی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد نوذری در نشست کمیته امنیتی مقابله با بیماری کرونا گفت: با توافق های اجرا شده مابین مسئولان ایران و عراق مقرر شده است که مرز زرباطیه عراق که در سمت مرز مهران واقع شده است، 2 روز در هفته برای صادرات کالا باز گردد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مرز مهران و صادرات 2 میلیارد دلاری از این مرز اضافه نمود: باید برنامه ریزی های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به تردد بیش از 2 تا 3 هزار کامیون در روز از این مرز و دیگر نقاط استان صورت گیرد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام همچنین از دورهمی های بعضی از شهروندان که موجب اشاعه بیشتر بیماری کرونا می گردد، ابراز نگرانی کرد و گفت: بعضی از افراد بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی توجهات خود را نسبت به حضور در تجمعات کاهش داده اند و در این خصوص فعالیت زیرزمینی و مخفیانه سفره خانه های سنتی نیز مزید بر علت شده و ما ممکن است شاهد افزایش آمار مبتلایان در استان باشیم.

سخنگوی عمومی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه تأکید کرد: همچنان رعایت پروتکل ها و توصیه های پزشکی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ضرورت دارد و در غیر این صورت موج دوم این بیماری ایجاد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 354

به "مرز مهران در آینده ای نزدیک بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز مهران در آینده ای نزدیک بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید