دوترته قانون مقابله با پول شویی را در فیلیپین تقویت کرد

به گزارش رپید دانلود، در آستانه ضرب الاجل اول فوریه (13 بهمن ماه) که توسط یک دیدبان اقتصادی جهانی معین شده، رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین قانونی را امضا کرد که قوانین مبارزه با پول شویی و تامین اقتصادی تروریسم را تقویت می نماید.

دوترته قانون مقابله با پول شویی را در فیلیپین تقویت کرد

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این کشور جنوب شرق آسیا در خطر بازگشت به فهرست خاکستری گروه ویژه اقدام اقتصادی یا به اختصار اف ای تی اف قرار گرفته است که می تواند سرمایه گذاری خارجی را به تعویق اندازد و انتقال پول از سوی میلیون ها فیلیپینی خارج از کشور را که هزینه های مصرف کنندگان داخلی را تامین می نماید، تحت نظارت و آنالیز دقیق تر قرار دهد.

این قانون جدید قدرت های شورای مقابله با پول شویی را گسترش می دهد و به این نهاد اجازه می دهد تا تحریم های اقتصادی هدفمندی را علیه گسترش تسلیحات کشتار جمعی و تامین اقتصادی آن اعمال کند. این قانون همچنین به این شورا اجازه می دهد تا برای احضار به دادگاه و صدور احکام بازرسی و توقیف اموال درخواست دهد.

در این قانون آمده است: دولت فیلیپین مطابق با سیاست خارجی خود همکاری ها در زمینه تحقیقات فراملیتی و تحت پیگرد قرار دادن افرادی که در فعالیت های پول شویی مشارکت داشته اند را گسترش می دهد.

اف ای تی اف در سال 2000 میلادی فیلیپین را به خاطر ناکامی در رسیدگی به مسائل مربوط به پول شویی در فهرست خاکستری قرار داد. این کشور پس از اصلاح قوانینش، در سال 2005 میلادی از این فهرست خارج شد.

اف ای تی اف به فیلیپین تا اول فوریه فرصت داده تا قوانین خود در زمینه مقابله با پول شویی را تقویت کند و به خاطر پاندمی کرونا ضرب الاجل اولیه خود را که برای اکتبر 2020 مشخص شده بود، تمدید کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 748

به "دوترته قانون مقابله با پول شویی را در فیلیپین تقویت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوترته قانون مقابله با پول شویی را در فیلیپین تقویت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید