لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش رپید دانلود، درپی گسترش شیوع ویروس کرونا در روسیه و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توقف پروازهای ایرلاین های ایرانی به این کشور، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای مسافری در این راستا اطلاع داد.

لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش های منتشر شده شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه رو به وخامت گذاشته است و نگرانی برای مردم در راستای شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است.

به همین دلیل سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت طرح موضوع و اخذ تصمیمات فوری در مورد توقف پرواز ها به مقصد مسکو و بالعکس در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا، تاکید نمود.

در ادامه این مکاتبه آمده است: باتوجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در مورد شیوع بیماری COVID-19 لازم است، موضوع توقف پرواز ها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- اظهار کرد: پرواز های روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد و مسلما مانند همواره تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: البته هنوز این اتفاق نیافتاده است چرا تا کنون نامه ای در این باره و برای لغو این پرواز ها به سازمان هواپیمایی کشوری نرسیده است، اما در حال لغو این پرواز ها هستیم و به محض صدور دستور از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا این پرواز را لغو خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف مسافران ایرانی در روسیه با اجرای این ممنوعیت چیست؟ گفت: مسلما مسافران ایرانی در کشور دیگری رها نخواهیم کرد و برای معین تکلیف هموطنانمان نیز برنامه ریزی می کنیم، اما سلامت مردم در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش، در امسال و پس از هند و پاکستان این سومین کشوری است که پرواز های آن به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا لغو می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1033

به "لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای روسیه با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید