صدور مجوز تعاون مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاه ها به استان های دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش رپید دانلود، مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز تعاون مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاه ها به استان های دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

صدور مجوز تعاون مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاه ها به استان های دانشگاه آزاد اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله محمدی گفت: با توجه به گزارش کارشناسان حوزه شبکه آزمایشگاهی و کارگاهی و همچنین بازدیدهای انجام گرفته در نشست های راهبری پژوهشی، در برخی از واحدهای دانشگاهی در سال های گذشته حجم بالایی مواد شیمیایی خریداری شده و بلااستفاده مانده است که خطر انقضا تاریخ مصرف و عدم استفاده از این مواد وجود دارد، در حالی که در سایر واحدها این مواد مورد احتیاج بوده و هر ساله خریداری می گردد.

وی اضافه کرد: به منظور بهره برداری مناسب از مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاهی، بخشنامه تعاون تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی که ابلاغ شده بود به این مواد و لوازم نیز تعمیم داده شد. به موجب این ابلاغیه رؤسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی استان ها موظف شدند با استفاده از موقعیت پیش آمده به خاطر تردد کم دانشجویان در آزمایشگاه در شرایط کرونا، ضمن احصا دقیق موجودی مواد شیمیایی و لوازم مصرفی، مطابق با بخشنامه یاد شده طرح تعاون مواد شیمیایی را به اجرا درآورند.

محمدی اظهار کرد: بدیهی است تا زمانی که این طرح به طور کامل توسط استان ها اجرایی نگردد، مجوز خرید مواد شیمیایی و لوازم مصرفی صادر نخواهد شد، مگر در شرایط خاص و ضروری که در این صورت ضروری است درخواست و طرح توجیهی استان به پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه ارسال گردد.

مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به منظور پایین آوردن هزینه خدمات آزمایشگاهی و بالا بردن قدرت رقابت این آزمایشگاه ها در مقابل سایر شبکه های آزمایشگاهی، مقرر شده پس از احصا فهرست مواد شیمیایی پرمصرف، این مواد به صورت متمرکز در سازمان مرکزی دانشگاه خریداری و به استان ها تحویل داده گردد. جزئیات این اقدام پس از جمع بندی مواد شیمیایی مورد احتیاج استان ها اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: این اقدامات در راستای سیاست افزایش بهره وری امکانات دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش درآمدهای حاصل از خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی است.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 342

به "صدور مجوز تعاون مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاه ها به استان های دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز تعاون مواد شیمیایی و لوازم مصرفی آزمایشگاه ها به استان های دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید