رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر مکرون

به گزارش رپید دانلود، بعضی منابع مطلع فاش کردند، به رغم لغو سفر رئیس جمهور فرانسه، پاریس، رایزنی با رئیس جمهور و نخست وزیر مکلف لبنان برای بر هم زدن تقسیم بندی های جناحی در پست های وزارتی را ادامه می دهد.

رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر مکرون

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از عربی 21، این منابع تاکید کردند، همزمان با لغو سفر امانوئل ماکرون به لبنان، مسئولان فرانسوی در راستای کوشش برای بر هم زدن تقسیم بندی های معمول در توزیع پست های وزارتی با میشل عون، رئیس جمهور لبنان، سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور و جبران باسیل، رئیس جریان ملی آزاد رایزنی کردند.

به گفته این منابع، عون اصرار دارد کرسی وزارت کشور را در اختیار بگیرد زیرا حریری می خواهد از سهمیه خود یک چهره مسیحی را برای این پست منصوب کند و عون خود را در انتصاب وزرای مسیحی مقدم می داند.

همچنین منابع یاد شده افزودند: حریری پس از اقدامات قضایی تیم عون در بعضی پرونده ها، حاضر نیست از وزارت دادگستری به نفع عون عقب نشینی کند.

بعضی منابع دیگر نیز تاکید کردند: علت پافشاری حریری بر کرسی وزارت دادگستری ترس او از باز شدن پرونده های حسابرسی در اداره ها و نهادهایی است که چهره های نزدیک به او مدیریت آنها را در دست دارند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 666

به "رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر مکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر مکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید