جدیدترین قیمت مسکن در منطقه 6 تهران

به گزارش رپید دانلود، تازه ترین شرایط بازار معاملات مسکن در منطقه 6 نشان می دهد هم اکنون عمده آگهی های عرضه شده به بازار این منطقه عمربنای بین 20 تا 30 سال دارند.

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه 6 تهران

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

آمار خرید و فروش آپارتمان در منطقه 6 تهران نشان می دهد که این منطقه با تعداد قابل توجهی از آگهی های مناسب خرید، از سوی متقاضیان تبدیل به احسن و بعضی از خانه اولی ها روبرو است.

به گزارش خبرنگاران عمده واحدهای مسکونی عرضه شده در دفتر مشاوران املاک منطقه 6 ، عمربنای بین 20 تا 30 سال دارد. از این رو سطح میانگین قیمت آگهی های عرضه شده در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران تقریبا مناسب تر است. از سوی دیگر از آنجا که بخش عمده ای از تقاضای مصرفی هم اکنون به دلیل شکاف قابل توجه بین قیمت واحدهای مسکونی نوساز و چند سال ساخت تمایل به خرید آپارتمان های با عمربنای بالاتر دارد، این منطقه مکان مناسبی برای این گروه از جست وجوگران ملکی محسوب می گردد. البته بخش قابل توجهی از فایل های عرضه شده به بازار مسکن این منطقه در روزهای اخیر واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از 100 مترمربع بوده است و از این لحاظ شاید بازار مسکن این منطقه برای متقاضیان مصرفی که قصد تبدیل به احسن کردن واحد مسکونی خود و افزایش متراژ دارند مناسب تر باشد.

در صورتی که متقاضیان، خواستار افزایش متراژ بدون توجه به عمر بالای بنا باشند، می توانند در این منطقه با بودجه حدودی 13 تا 20 میلیون تومان به ازای هر مترمربع اقدام به خرید آپارتمان نمایند. با این حال سطح قیمت های فروش واحدهای نوساز در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران با فاصله قابل توجهی از واحدهای مسن بیشتر است و عمده فایل هایی که با سطح قیمتی بالاتر از عرف منطقه به بازار منطقه 6 عرضه شده اند، واحدهای نوساز با عمر بنای کمتر از 5 سال هستند. در جدول زیر قیمت های خرید آپارتمان در منطقه 6 شامل محله های نظیر امیر آباد، انقلاب، فاطمی و … ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت خانه در منطقه 6 می توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 97

به "جدیدترین قیمت مسکن در منطقه 6 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت مسکن در منطقه 6 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید