بازداشت بیش از یک میلیون مهاجر در مرز آمریکا

به گزارش رپید دانلود، مقام های آمریکایی در سال اقتصادی 2021 میلادی تا به امروز بیش از یک میلیون مهاجر را در مرز ایالات متحده و مکزیک بازداشت نموده اند.

بازداشت بیش از یک میلیون مهاجر در مرز آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آمارهای اولیه نشان می دهد مقام های مرزی آمریکا در سال اقتصادی 2021 تا به امروز بیش از یک میلیون مهاجر را در مرز مشترک این کشور با مکزیک بازداشت نموده اند.

بر اساس این گزارش، رشد فزاینده مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا و مکزیک نشانگر چالش جدی دولت جو بایدن برای مقابله با این بحران است.

پیش بینی می گردد تعداد مهاجران بازداشتی در مرز آمریکا و مکزیک تا انتها سال اقتصادی جاری یعنی 30 سپتامبر به بیش از 1.7 میلیون نفر برسد که این بالاترین رکورد از سال 2000 به تعداد می رود.

بایدن در بسیاری از سیاست های مهاجرتی دولت ترامپ بازنگری نموده است.

ترامپ و سایر جمهوریخواهان بارها از سیاست های مهاجرتی دولت بایدن به شدت انتقاد نموده اند. دولت ترامپ محدودیت های شدیدی را برای ورود مهاجران خارجی به خاک آمریکا اعمال نموده بود.

دولت بایدن اواخر آوریل خاطرنشان کرد که پروژه های دیوار مرزی مکزیک را که قرار است از منابع اقتصادی وزارت دفاع آمریکا تامین گردد، لغو خواهد نمود و این منابع اقتصادی را به پروژه های نظامی بازخواهد گرداند.

دولت ترامپ میلیاردها دلار از بودجه پنتاگون را برای ساخت دیوار مرزی مکزیک اختصاص داده بود. این اقدام ترامپ پس از آن انجام شد که کنگره حاضر به تامین اقتصادی کامل این پروژه نشده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1063

به "بازداشت بیش از یک میلیون مهاجر در مرز آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت بیش از یک میلیون مهاجر در مرز آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید