آثار شرکت کنندگان بخش قصه گویی برتر در بخش بین الملل داوری می گردد

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - آثار شرکت کنندگان بخش قصه گویی برتر بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در بخش بین الملل داوری خواهد شد.

آثار شرکت کنندگان بخش قصه گویی برتر در بخش بین الملل داوری می گردد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، مسئول کمیته قصه گویان برتر با بیان این مطلب اضافه نمود: در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره بیست وسوم قصه گویی تصمیم بر آن شد کسانی که در بخش قصه گویی برتر شرکت و قصه های خود را بارگذاری کردند، اما به علت به حد نصاب نرسیدن متقاضیان حذف شدند، در صورت تمایل می توانند در بخش بین الملل شرکت نمایند.

وحید خسروی در ادامه گفت: در بیست وسومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی، بخش قصه گویی برتر با ویژگی های متنوع قرار بود برای اولین بار در این دوره برگزار گردد که در مرحله اول به علت کافی نبودن سوابق فرستاده شده از این دوره حذف شد.

بر اساس این خبر، در بخش قصه گویی برتر افرادی می توانستند شرکت نمایند که دارای سوابق تخصصی قصه گویی بوده و یا در دوره های مختلف جشنواره قصه گویی حائز رتبه اول تا سوم بخش کشوری یا بین الملل شده و یا آن که در جشنواره های معتبر خارجی رتبه اول تا سوم را کسب نموده باشند.

مرحله پایانی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هم زمان با شب یلدا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1126

به "آثار شرکت کنندگان بخش قصه گویی برتر در بخش بین الملل داوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار شرکت کنندگان بخش قصه گویی برتر در بخش بین الملل داوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید