NBA روی هوا، تحریم لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا با اعتراض به نژاد پرستی

به گزارش رپید دانلود، بعضی تیم های حاضر در پلی آف بسکتبال NBA بازی ها را به نشانه اعتراض به نژاد پرستی تحریم کردند و خواهان لغو کامل مسابقات شدند.

NBA روی هوا، تحریم لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا با اعتراض به نژاد پرستی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، کشته شدن جاکوب بلیک به دست یک پلیس در آمریکا که زخم مرگ جرج فلوید را باز کرد موجب شد رقابت های بسکتبال NBA متوقف گردد و ادامه برگزاری اش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. حتی احتمال لغو این بازی ها به طور کامل وجود دارد. میلواکی باکس متعلق به ایالتی که قتل در آن جا صورت گرفت نخستین تیمی بود که ملاقات برابر مجیک را تحریم کرد و پیش از اطلاع به تیم حریف محل برگزاری بازی ها را ترک کرد. جلسه میان کریس پل و راسل وستبروک موجب شد ملاقات راکتس و تاندر هم برگزار نگردد. دقایقی بعد پنجمین بازی لیکرز و بلیزر هم لغو شد. این یک اتفاق تاریخی در NBA محسوب می گردد که نشان می دهد تهدیدهای اخیر کاملا جدی بوده است.

پس از لغو شدن بازی ها جلسه ای میان بازیکنان برگزار گردید که به دنبال راهکار در راستای اتفاقات چند ماه اخیر بودند. آن ها می دانستند کا اعتراضاتشان همچون زانو زدن هنگام پخش سرود ملی و یا استفاده از انواع شعار ها برای پایان دادن به نژادپرستی کافی نبوده است. آن ها مستقیم درباره پایان دادن به رقابت های پلی اف بحث کردند.

NBA از هر گونه تصمیمی حمایت خواهد نمود. این در حالی است که خیلی از افراد از تصمیم باکس حمایت کردند. اکنون به نظر می رسد همه چیز در حالت نیمه خاموش واقع شده است. در جلسه ای که برگزار گردید هر بسکتبالیست نظر خود را داد. لبرون جیمز از مالکان باشگاه ها درخواست کرد که خود را بیشتر درگیر ماجرا نمایند و به لغو کامل رقابت ها رای دهند.

لغو بازی ها هنوز معین نیست اما به نظر می رسد ملاقاتهای پیش رو برگزار نشوند. NBA تنها درباره به تعویق انداختن بازی ها صحبت نموده است. اکنون بهترین لیگ دنیا بسکتبال در شرایط خاصی به سر می برد نه به خاطر ویروس کرونا بلکه مساله نژاد پرستی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 513

به "NBA روی هوا، تحریم لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا با اعتراض به نژاد پرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "NBA روی هوا، تحریم لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا با اعتراض به نژاد پرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید