10 استان نامناسب آمریکا از نظر شاخص های زندگی

به گزارش رپید دانلود، یک پژوهش آمریکایی 10 استان بد این کشور برای سکونت بر اساس معیارهای اساسی زندگی، جرم و جنایت و محیط زیست را اظهار داشت.

10 استان نامناسب آمریکا از نظر شاخص های زندگی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، یک پژوهش تازه منتشر شده در آمریکا بدترین استان های این کشور را برای زندگی گفت. نام این استان ها بدین توضیح است:

یک: آریزونا، این استان با وجود زیبایی هایی مانند گرند کنیون رتبه اول را به عنوان بدترین استان از نظر زندگی به خود اختصاص داده است. زیرا در این استان همه معیار های اساسی برای زندگی مانند کیفیت هوا، خدمات عمومی، بهداشت عمومی پایین بوده و در مقابل جرم و جنایت در این استان اندازه بالایی دارد.

دو: تگزاس، این استان با وجود همه کوشش ها برای ایجاد یک مکان خوب برای تجارت همچنان از لحاظ بهداشت عمومی، حق رای و بودجه بهداشت عمومی بسیار ضعیف است.

سه و چهار: میسوری و نوادا، این دو استان دارای معروفیت یکسانی است، اما نقاط ضعف آن بیمارستان های ضعیف، حق رای، جرم و جنایت و بودجه ضعیف بهداشت عمومی هستند.

پنج: تنسی، نقاط ضعف آن اندازه بالای جرم و جنایت و پایین بودن سطح واکسیناسیون عمومی کروناست.

شش: جورجیا، این استان هم به علت ضعف در واکسیناسیون کرونا، حق رای و منابع ضعیف بیمارستانی استان مناسبی برای زندگی نیست.

هفت: آلاباما، مسائل بهداشتی این استان بسیار جدی است و بیشترین مرگ زودرس را در آمریکا دارد. بعلاوه بیشترین بیماری های قلبی و عروقی و سومین اندازه دیابت را داراست.

هشت: آرکانزاس، نقاط ضعف این استان حق رای، همه گیری شدید کرونا و ضعیف بودن در عرصه سلامت و اندازه بالای جرم و جنایت است.

نه: لوئیزیانا، اندازه بالای چاقی، استعمال دخانیات، مرگ زودرس، بالاترین اندازه فقر از اساسی ترین شاخص های بد بودن شرایط زندگی در آن است و دهمین در این فهرست، ایندیانا آخرین استانی است که از لحاظ بودجه بهداشت عمومی، حق رای، همه گیری کرونا و کیفیت هوای بد شرایط بسیار بدی برای زندگی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1197

به "10 استان نامناسب آمریکا از نظر شاخص های زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استان نامناسب آمریکا از نظر شاخص های زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید