تور کانادا ارزان: برترین کالج های تورنتو 2021 کدامند؟ ، خبر کانادا

به گزارش رپید دانلود، نام بهترین کالج های تورنتو کانادا در فهرست بهترین موسسات آموزشی دنیا هم دیده می گردد. مهاجرت تحصیلی به تورنتو کانادا دو گزینه پیش روی متقاضیان تحصیل در کانادا قرار داده است؛ دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های تورنتو و تحصیل در کالج های تورنتو.

تور کانادا ارزان: برترین کالج های تورنتو 2021 کدامند؟ ، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هر یک از این راه ها، مزایا و مراحل مخصوص به خود را دارد؛ با این حال، به علت کوتاه بودن دوره تحصیل و پذیرش دانشجویان زیر 18 سال، تحصیل در کالج های کانادا محبوبیت بیشتری در میان علاقمندان به مهاجرت تحصیلی یافته است.

کالج های تورنتو کانادا

شهر تورنتو کلانشهر مهم کانادا و مرکز استان انتاریو، فرصت های بی شماری را برای مهاجرت ایجاد نموده است. بزرگ ترین شهر کانادا هسته اصلی فعالیت های بین المللی در حیطه تجارت، فرهنگ و هنر بوده است. به همین علت تحصیل در تورنتو کانادا می تواند آینده روشنی برای متقاصیان مهاجرت تحصیلی رقم بزند.

تحصیل در کالج های تورنتو کانادا برای افرادی که در پی دریافت اقامت دائم این کشور هستند، گزینه مناسبی ست؛ چراکه دوره تحصیلی کوتاه تر است و با تجربه دوره کارآموزی در حین تحصیل، اعتماد کارفرمایان راحت تر جلب می گردد. در ادامه به معرفی بهترین کالج های تورنتو کانادا می پردازیم.

کالج جورج براون

کالج دولتیِ هنرهای کاربردی و فناوری جورج براون George Brown College یکی از بهترین کالج های تورنتو کانادا است که در سه پردیس آموزشگاهکِ مجهز بیش از 160 برنامه تحصیلی ارائه می نماید؛ 35 برنامه تحصیلی در مقطع دیپلما، 31 برنامه تحصیلی در مقطع دیپلم پیشرفته و هشت برنامه تحصیلی با همکاری دانشگاه رایرسون برگزار می گردد.

کالج جورج براون یکی از بهترین موسسات آموزشی تحقیقاتی کشور کاناداست که در طول سال های فعالیت به دستاوردها و جایگاه های چشمگیری دست یافته است. به عقیده بسیاری این موسسه آموزشی بهترین کالج تورنتو کانادا محسوب می گردد. در سال 2012 جورج براون به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان تورنتو بزرگ انتخاب شد.

با 19 پله صعود کالج جورج براون (به عنوان بهترین کالج تورنتو کانادا) در سال 2014 در رتبه سوم بهترین کالج تحقیقاتی کشور نهاده شد. مجله تحقیقاتی اینفوسورس Research Infosource که گزارش های رتبه بندی سالانه تحقیقات و توسعه در موسسات سراسر کانادا را منتشر می نماید، در 22 اکتبر 2014 کالج جورج براون را با جذب 9.3 میلیون دلار بودجه تحقیقاتی به عنوان شانزدهمین کالج انتاریو معرفی کرد.

طیف وسیعی از برنامه های تحصیلی کالج جورج براون در تمامی مقاطع آموزشگاهک به صورت تمام وقت طراحی شده تا فرصت کارآموزی و تجربه کار عملی را برای دانشجویان بین المللی ایجاد کند. برنامه ریزی طرح های حمایتی از دانشجویان بین المللی از ویژگی های مهم کالج جورج براون است.

تیم ورزشی کالج جورج براون با نام هاسکی ها Huskies در رشته های ورزشی بدمینتون، بیسبال، کراس کانتری، فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و ... به صورت حرفه ای فعالیت می نماید و در پردیس های این مجموعه تجهیزات کافی و حرفه ای را نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

کالج سنکا

کلان شهر تورنتو میزبان یکی دیگر از بهترین کالج های کانادا شده است؛ رقابت دو کالج سنکا و جورج براون بر سر بهترین کالج تورنتو کانادا بالا گرفته است. چندین پردیس از کالج دولتیِ هنرهای کاربردی و فناوری سنکا Seneca College در سراسر تورنتو بزرگ پراکنده شده است. کالج سنکا همیشه نهادی پیشرو در آموزش عالی با سیستم دانشجو محور بوده است.

هر یک از پردیس های کالج سنکا تخصص های مختلف آموزشگاهک را پوشش داده اند؛ پردیس نیونهام در رشته های بازرگانی، هواپیمایی، آموزش در اوایل کودکی، مهندسی، هنرهای آزاد و فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشتاز است.

پردیس کینگ کالج سنکا در برنامه های علوم کاربردی و بهداشتی، آموزش بچه ها و جوانان، بنیادهای پلیس، علوم رفتاری، مددکاری و خدمات اجتماعی، پرستاری، مدیریت محیط زیست، تکنسین دامپزشکی میزبان متقاضیان مهاجرت تحصیلی شده است.

پردیس کیل برنامه های تحصیلی در رشته های هنرهای خلاق و انیمیشن، مطالعات رسانه ای، علوم زیستی و شیمی کاربردی، مطالعات انگلیسی و لیبرال و فناوری اطلاعات و ارتباطات را ارائه می نماید.

دانشجویان بین المللی می توانند در زمینه های مختلف از یاری های تحصیلی، خدمات بهداشتی و خوابگاه گرفته تا مراحل صدور ویزا و مجوزها، مدیریت مالی و کارگاه های آموزشی، روی حمایت و پشتیبانی سنکا یکی از بهترین کالج های تورنتو کانادا حساب نمایند.

با ارائه بیش از 180 برنامه تحصیلی و 500 گزینه شغلی در شش پردیس اصلی، کالج سنکا امکانات زیادی برای توسعه معلومات علمی دانشجویان خارجی دارد. دامنه اعتبار این کالج و گزینه های متعدد در امر یادگیری انعطاف پذیر موجب شده تا کالج سنکا یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی کانادا به دانشجویان معرفی گردد.

یکی از مزایای تحصیل در کالج سنکا، فرصت های کارآموزی و دوره های تمام وقت در دوره های عالی (معادل کارشناسی ارشد) است؛ در واقع دانشجویان می توانند با استفاده از این فرصت، پیش از ورود به بازار کار تجربه عملی کسب نمایند.

طبق آخرین گزارش های مجله وبومتریک، کالج سنکا رتبه 69 کشوری، 841 قاره ای و رتبه 4661 جهانی را کسب نموده است. این موسسه آموزشی به جذب دانشجویان بین المللی مشهور شده است؛ بر اساس آمار این مجموعه 49 درصد دانشجویان در کانادا متولد نشده اند.

کالج هامبر

موسسه فناوری و آموزش پیشرفته هامبر که به اختصار کالج هامبر Humber College نامیده می گردد، یکی از بهترین کالج های تورنتو کاناداست که در سه پردیس آموزشگاهک با 180 برنامه تحصیلی، میزبان بیش از 25 هزار دانشجو شده است.

این کالج خوش نام بیش از هر کالجی در استان انتاریو محبوبیت دارد؛ چراکه سالانه به طور میانه حدود 65000 درخواست پذیرش تحصیلی دریافت می نماید. این کالج در ارائه برنامه هایی خاص مانند مدیریت فن آرایشی، زیبایی شناسی، مدیریت اسپاها، هنرهای مد و مدیریت مد نیز به معروفیت رسیده است.

باغ هامبر در پردیس بهترین کالج تورنتو کانادا به عنوان یک نهاد مستقل، هم جنبه تفریحی دارد و هم آموزشی؛ این فضای زیبای آموزشگاهک شرایط مطالعه و پژوهش را برای محققان، دانشجویان و علاقمندان به رشته های باغبانی فراهم نموده است.

در سال 2005 کالج هامبر برنامه تلویزیونی به نام هنرمندان برجسته در تلویزیون استانی TVOntario راه اندازی کرد که به وسیله دانشجویان مدرسه هنرهای خلاق و نمایشی فراوری و تدوین می شد؛ این بهانه ای شد تا در سال تحصیلی 2005-06 ،کالج هامبر برنامه های تحصیلی تازه موسیقی معاصر، تبلیغات خلاقانه و طراحی داخلی را اضافه کرد.

بر اساس آخرین گزارش ها اندازه رضایت دانشجویان کالج هامبر 74.2٪ اعلام شده که بالاتر از میانگین (Greater Toronto Area) GTA است، کیفیت کلی دانش و مهارت های آموزشی 85.4٪، کیفیت کلی در امر آموزش 78.4٪، کیفیت کلی تسهیلات و منابع 74.5٪، رضایت فارغ التحصیلان 77.2٪، اندازه اشتغال به کار فارغ التحصیلان 82.4٪، رضایت کارکنان88.4٪ و نرخ فارغ التحصیلی 63.9٪ بوده است که همگی بالاتر از میانگین GTA بوده است.

کالج هامبر بزرگترین موسسه آموزشی پلی تکنیک کانادا در رشته های حوزه فنی مهندسی است و رکوردارِ جذب بیشترین دانشجو در رشته های مدیریت است. سالانه نزدیک به 4 هزار دانشجوی بین المللی در رشته های مختلف این مجموعه آموزش عالی پذیرش می شوند.

کالج سنتنیال

کالج دولتی هنرهای کاربردی و فناوری سنتنیال Centennial College یکی از ده کالج برتر تحقیقاتی کشور کاناداست که در آنالیز نهایی مجله وبومتریک رتبه 75 کشور کانادا و رتبه 5312 جهانی را کسب نموده است.

کالج سنتنیال در 5 پردیس مختلف، 7 مدرسه تخصصی و 160 برنامه تحصیلی، میزبان 26 هزار دانشجو می گردد که در میان آن ها 8 هزار نفر دانشجوی خارجی هستند. در واقع هر ساله 4 درصد از جمعیت کل دانشجویان این کالج را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

کالج سنتنیال برنامه های مشترکی با پردیس دانشگاه تورنتو اسکاربورو دارد که شامل رشته هایی نظیر بیوتکنولوژی، فناوری داروخانه، ماساژ درمانی، فناوری معماری، فناوری محیطی و پیراپزشکی می گردد.

این مجموعه آموزشی قدیمی ترین و اولین کالج دولتی استان انتاریو محسوب می گردد که توافق نامه های گسترده ای با نهادهای دیگر دارد؛ از جمله مهم ترین این 800 سازمان خطوط هوایی کانادا، مایکروسافت، سامسونگ، فیس بوک، مزدا، هارلی دیویدسون و بیمارستان ها و رسانه های مختلف هستند.

دانشجویان با شرکت در برنامه های تحصیلی که دوره کارآموزی کوآپ دارند، می توانند در این سازمان ها کار نمایند و با کسب عایدی، تجربه کاری در این نهادهای نام آشنا را در رزومه شغلی خود ثبت نمایند تا به این ترتیب، راستا یافتن شغل در آینده هموارتر گردد.

کالج سنتنیال اولین کالج کانادایی ست که با سیستم آموزشی کانادایی در کشور چین نیز به نام کالج صد ساله سوژو فعالیت دارد. با اینکه این مجموعه آموزشی در شهر تورنتو کانادا قرار ندارد، مدارک فارغ التحصیلی کانادایی را در برنامه هایی مانند حسابداری، امور مالی، بنیادهای تجاری و مهندسی نرم افزار ارائه می دهد.

کالج آلگون کوین

کالج دولتی هنرهای کاربردی و فناوری الگون کویین با بیش از 200 برنامه تحصیلی یکی از بزرگ ترین کالج های کانادا و بهترین کالج تورنتو کانادا است. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دوره زبان انگلیسی و گذراندن دوره های تخصصی دو تا چهار ساله در زمینه تخصص خود، مهارت های منتخب را در به روزترین برنامه ها ارتقا می دهند.

در پردیس های کالج الگون کویین برنامه های نظیر مدیریت بازرگانی، تجارت ماهر، مطالعات معماری، مهندسی مکانیک، هنرهای لیبرال، فناوری رایانه، مد و جواهرات و هنرهای نمایشی را در مقاطع مختلف آموزشگاهک ارائه می نماید.

دانشجویان بین المللی با مطالعه، کار و همکاری با دیگر دانشجویان و استادان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی رویکرد کانادایی را در آموزش کاربردی تجربه می نمایند. این کالج تمرکز خود بر آموزش عملی، ایجاد سازمانی متمرکز بر رفاه دانشجویان و اراده امکانات مدرن در سطح بین المللی مورد استقبال نهاده شده است.

طبق آخرین گزارش های مجله وبومتریک، کالج الگون کویین رتبه 46 را در بین کالج های کانادا کسب نموده است. افتخارات این مجموعه آموزش عالی به همین جا ختم نمی گردد، بسیاری از برنامه های تحصیلی الگونکویین در رده بندی های بین المللی جایگاه چشمگیری را به دست آورده اند.

از آنجایی که بسیاری از پردیس های کالج جورج براون در مرکز شهر تورنتو کانادا واقع شده اند، این کالج دسترسی خوبی برای تمام علاقمندان به مهاجرت تحصیلی دارد. افزون بر این، خدمات تفریحی و آموزشی این مجموعه دانشجویان را از تردد مدام به بیرون پردیس بی احتیاج نموده است.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا می توان از کالج های معتبر دیگری نیز پذیرش تحصیلی دریافت کرد که هم هزینه کمتری دارند و هم شرایط دریافت پذیرش تحصیلی آسان تری برای دانشجویان بین المللی درنظر گرفته اند. شرایط پذیرش از ارزانترین و بهترین کالج های کانادا را در این صفحه مطالعه کنید. در ادامه به معرفی بهترین کالج های خصوصی تورنتو کانادا می پردازیم.

آموزشگاه بین المللی زبان کانادا

یکی از موسسه های آموزشی خصوصی کانادا که اغلب میزبان زبان آموزان خارجی می گردد، آموزشگاه بین المللی زبان کانادا نام دارد که به اختصار ILAC نامیده می گردد. کالج ILAC، یکی از بهترین کالج با تخصص زبان در تورنتو کانادا، برنامه ها و خدمات متنوعی شامل انگلیسی عمومی، انگلیسی تجاری، آمادگی آزمون های بین المللی (مانند IELTS)، خوابگاه و سرویس های حمل ونقل ارائه می نماید.

کالج بین المللی ILAC در کنار آموزش زبان، برنامه هایی را در زمینه تجارت، فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری متمرکز نموده است. دانشجویان می توانند از برنامه های کارآموزی CO-OP این مجموعه بهره مند شوند و تجربه کار در کانادا را کسب نمایند.

کالج مدیریت تورنتو

بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی در رشته های زیرمجموعه مدیریت کالج مدیریت تورنتو را برمی گزینند؛ این کالج که در یک طرح ابتکاری ایجاد شده است، طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی در گرایش بازرگانی، مهمانداری و گردشگری، کلان داده، امنیت سایبری و حسابداری ارائه می دهد.

نقطه قوت کالج خصوصی مدیریت تورنتو به عنوان یکی از بهترین کالج های تورنتو کانادا در سیستم آموزشی آن نهفته است؛ برنامه های این کالج که در گرایش های مختلف ارائه می گردد، مکمل آن ها برای برطرف احتیاج بازار کار امروز کانادا شده است.

کالج مدیریت تورنتو در یک ساختمان پنج طبقه در مرکز شهر تورنتو واقع شده است و 23 کلاس درس، سالن اجتماعات و سه آزمایشگاه کامپیوتر دارد.

کالج تاموود

کالج بین المللی تام وود نهاد آموزشی خصوصی مناسب برای کسانی ست که می خواهند زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشند و هم زمان در پی تحصیل در برنامه های آموزشی با هدف کار هستند. اغلب مخاطبان این کالج، دانشجویان بین المللی هستند.

کالج بین المللی تاموود با امضای توافق نامه های متنوع و متعددی، امکانات اسکان دانشجویان بین المللی را فراهم نموده است؛ اتاق های خصوصی، مشترک و هوم استی به همراه با خانواده های بومی منطقه از جمله خدمات این مجموعه آموزش عالی است.

کالج IBT

یکی از موسسات خصوصی تورنتو کالج IBT نام دارد که به ارائه دوره های کوتاه مدت معروفیت یافته است. دوره های دیپلما کالج IBT به صورت 6 ماهه یا 1 ساله در رشته های بازرگانی، سفر و جهانگردی، مراقب پرواز، بهداشت و فناوری اطلاعات ارائه می شوند.

کالج IBT اولین مجموعه آموزش عالی در استان انتاریو کاناداست که برنامه های مربوط به پرواز و مهمانداری پرواز را ارائه می دهند؛ این دوره به وسیله وزارت آموزش و پرورش استانی تأیید شده و به وسیله موسسه مشاوران سفر کانادا (CITC) که اکنون بخشی از انجمن آژانس های مسافرتی کانادا (ACT) است، به رسمیت شناخته شده است.

کالج اورگرین

با اینکه کالج خصوصی اورگرین در فضای کوچکی دایر شده، یکی از بهترین کالج های تورنتو کانادا محسوب می گردد. ارائه برنامه های تحصیلی در محیطی متنوع، شاد و در دسترس از ویژگی های کالج اورگرین Evergreen شهر تورنتو است. برنامه های آموزشی این کالج عمدتاً در رشته های مراقبت های بهداشتی، بازرگانی، پشتیبانی جامعه، فناوری و مهمانداری متمرکز است.

علاوه براین، برنامه های متنوعی برای حمایت از دانشجویان بین المللی در کالج اورگرین طراحی شده است؛ امکان کار در پردیس کالج به صورت پاره وقت در بخش هایی مانند پذیرش، بازاریابی و مدیریت برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی ایجاد شده است.

معروفیت کلان شهر تورنتو به جمعیت و وسعت آن است. شاید در نگاه اول تورنتو به عنوان گران ترین شهر کانادا برای مهاجرت تحصیلی به نظر برسد، اما فرصت های نهفته در این کلان شهر برای مهاجران مثال زدنی ست. شهر تورنتو به عنوان قطب مالی کانادا، مقر شرکت ها و کارخانه های مشهور کشور کاناداست که عمده فرصت های شغلی منطقه را ایجاد نموده اند.

هر یک از کالج های معرفی شده در این بخش از مجله خبرنگاران، به سازمان ها و موسسات مشهوری متصل هستند که آینده شغلی دانشجویان را رقم می زنند. جهت آگاهی از شرایط مهاجرت تحصیلی و پذیرش این موسسات آموزشی، می توانید روی تجربه مشاوران ما در بخش اعزام دانشجو حساب کنید. جهت رزرو وقت مشاوره مهاجرت تحصیلی می توانید به صورت آن لاین اقدام کنید.

منبع: لتس گو یونی
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1227

به "تور کانادا ارزان: برترین کالج های تورنتو 2021 کدامند؟ ، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: برترین کالج های تورنتو 2021 کدامند؟ ، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید