کرونا در اروپا ، افزایش مبتلایان انگلیس به 215 هزار نفر؛ تلفات فرانسه هم به ایتالیا نزدیک شد

به گزارش رپید دانلود، همزمان با عبور تلفات ویروس کرونا در اروپا از 150 هزار نفر، شمار مبتلایان این بیماری در کشورهای مختلف این قاره از جمله اسپانیا و آلمان، علی رغم نزولی شدن نمودار ابتلای روزانه، همچنان رو به افزایش است.

کرونا در اروپا ، افزایش مبتلایان انگلیس به 215 هزار نفر؛ تلفات فرانسه هم به ایتالیا نزدیک شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که اروپا همچنان قاره کانونی شیوع ویروس کووید19 در دنیا حساب می گردد، 6 کشور از این قاره در لیست ده کشور آلوده به این بیماری قرار دارند.

گرانت شاپس وزیر حمل ونقل انگلیس شامگاه شنبه طی نشست خبری در مقر نخست وزیری، اظهار داشت که طی بیست وچهار ساعت گذشته 3896 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، شاپس همچنین اضافه کرد که در همین بازه زمانی، 346 بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به 215260 نفر و تعداد موارد فوتی نیز به 31587 نفر افزایش یافت.

این در حالی است که تعداد کل قربانیان این بیماری در ایتالیا، که زمانی کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا بود، با افزایش 194 نفری به 30395 نفر رسیده است.

به نوشته رویترز، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا شامگاه شنبه در بیانیه ای گزارش داد از روز گذشته تا کنون آزمایش ابتلای 1083 نفر دیگر به این بیماری مثبت اعلام شده و بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به 218268 نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فرانسه نیز شامگاه شنبه اظهار داشت طی بیست وچهار ساعت گذشته 579 نفر در این کشور به ویروس کووید19 مبتلا شدند.

رویترز در خبر دیگری نوشت، در بیانیه وزارت بهداشت فرانسه آمده است که در روزی که گذشت 80 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، به 176658 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 26310 تن افزایش یافت.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در دنیا است - در بیانیه ای اظهار داشت که طی بیست وچهار ساعت گذشته 2666 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه مؤسسه درمانی کارلُس سوم، همچنین از روز گذشته تا کنون 179 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 262783 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 26478 تن افزایش یافت.

سرویس سلامت عمومی فدرال بلژیک گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته، 585 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه براسل تایمز، همچنین از روز گذشته تا کنون 60 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده اند که نسبت به دیروز بیشتر شده است.

با این حساب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به 52596 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 8581 نفر افزایش یافت.

در آلمان، تعداد مبتلایان ویروس جدید کرونا در این کشور شاهد افزایش 1243 نفری طی یک روز گذشته بوده است.

وبگاه روزنامه زیت، بر اساس آماری که از منابع دولتی و درمانی محلی و کشوری جمع آوری نموده، ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، نوشت تعداد کل آلمانی های مبتلا به این ویروس به 171831 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تا امروز نیز 134 آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. این آمار مقداری از ارقام اعلام شده در وبگاه ورلدامتر بیشتر است.

بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز به 7644 نفر افزایش پیدا کرد.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد شمار مبتلایان در این کشور به رقم 30251 نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه تریبون دو ژنو تعداد کل بیمارانی که بر اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس جان خود را از دست داده اندبه 1830 نفرافزایش یافت.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد حدود 4 میلیون و 84 هزار نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند، 280 هزار نفر فوت نموده اند و یک میلیون و 426 هزار نفر بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 338

به "کرونا در اروپا ، افزایش مبتلایان انگلیس به 215 هزار نفر؛ تلفات فرانسه هم به ایتالیا نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا ، افزایش مبتلایان انگلیس به 215 هزار نفر؛ تلفات فرانسه هم به ایتالیا نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید