وزیر تعاون: رویکرد وزارت تعاون حمایت از کارآفرینان است

به گزارش رپید دانلود، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر تعاون گفت: رویکرد وزارت تعاون، حمایت از کارآفرینان و تسهیل فرآیند کاری و رفع موانع پیش روی آن ها به خصوص در حوزه بروکراتیک است.

وزیر تعاون: رویکرد وزارت تعاون حمایت از کارآفرینان است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی در مصاحبه با برنامه کاردان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش اشتغال کشور اقدامات اساسی را انجام داده است که می توان به صدور مجوز های آموزشگاه های فنی حرفه ای آزاد به مدت 3 روز اشاره کرد.

وی ادامه داد: صدور این مجوز ها پیش از این 8 ماه طول می کشید و در 6 ماهه نخست امسال فقط 30 مجوز صادر شده بود و در یک ماه گذشته بیش از 500 مجوز صادر شد.

عبدالملکی با اشاره به وضع معیشتی نامناسب کارگران گفت: شورایی با همکاری نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران تشکیل شده است که به صورت ماهانه مسائل مرتبط با کارگران مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد و یکی از دستاورد های این شورا تامین 200 هزار واحد مسکونی با همیاری کارگران، کارفرمایان و و زارت راه و شهرسازی است که به زودی محقق خواهد شد.

وی از تاکید ریاست جمهور مبنی بر گره گشایی مسائل کارآفرینان خبر داد و گفت: طبق مصوبه جلسات مشترک با ریاست جمهوری مقرر شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت اقتصاد در ارتباط با رفع موانع پیش روی 22 رسته پر اشتغال و فعالیت کارآفرینان اقدام کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تامین و ایجاد فضای کسب و کار از سوی شهرداری ها برای فروش محصول های مشاغل خانگی کارآفرینان نیز از دیگر مصوبات دولت در راستای حمایت از کارآفرینان می باشد.

وی ادامه داد: به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی با سازمان ها و ارگان های مختلفی همچون سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و وزارت بهداشت برنامه های عملیاتی و دقیق ترسیم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1221

به "وزیر تعاون: رویکرد وزارت تعاون حمایت از کارآفرینان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر تعاون: رویکرد وزارت تعاون حمایت از کارآفرینان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید