واکنش اتحادیه اروپا به تدابیر ترامپ برای کرونا علیه اروپا

به گزارش رپید دانلود، ایرنا نوشت: شارل میشل رییس شورای اروپا درباره تبعات تصمیم آمریکا مبنی بر ممنوع کردن سفر اروپایی ها هشدار داد و گفت: باید از اخلال در اقتصاد پرهیز کرد.

واکنش اتحادیه اروپا به تدابیر ترامپ برای کرونا علیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، میشل پنجشنبه در توئیتی نوشت: پس از اعلام تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت سفر [اروپایی ها به ایالات متحده] ما امروز اوضاع را آنالیز خواهیم کرد.

وی ضمن هشدار در مورد اینکه باید از اخلال مالی پرهیز کنیم اضافه نمود: اروپا همه اقدامات لازم برای مهار شیوع ویروس Covid-19 را اتخاذ نموده و از تعداد افراد مبتلا می کاهیم و از تحقیقات در این زمینه حمایت می کنیم.

طبق آخرین آماری که مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری ها خاطرنشان کرد بیش از 17 هزار نفر در سراسر اروپا به کرونا مبتلا شده اند که نیمی از آنها در ایتالیا هستند.

بر اساس این آمارف 711 نیز به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

ترامپ شامگاه چهارشنبه در یک نشست خبری، شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده را ناشی از مسافران ورودی از اروپا دانست و گفت: ورود تمام مسافران از اروپا به آمریکا به استثنای انگلیس برای مدت 30 روز ممنوع می گردد.

این اقدام از شامگاه آدینه اجرایی خواهد شد. رییس جمهوری آمریکا این تصمیم را محدودیت هایی قوی و ضروری توصیف کرد که البته شامل حال انگلیس نخواهد شد.

ترامپ در شرایطی برای انگلیس استثنا قائل شد که آخرین آمار نشان می دهد، 459 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند اما در بعضی کشورهای دیگر از اروپایی، این رقم به مراتب کمتر است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 210

به "واکنش اتحادیه اروپا به تدابیر ترامپ برای کرونا علیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اتحادیه اروپا به تدابیر ترامپ برای کرونا علیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید