واکسن کرونای ساخت روسیه به زودی عرضه می گردد

به گزارش رپید دانلود، روسیه از عرضه واکسن ویروس کرونا زودتر از زمان مورد انتظار اطلاع داد.

واکسن کرونای ساخت روسیه به زودی عرضه می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، کریل دیمیتریو، اعلام نموده که تحقیقات پیرامون واکسن روسی کرونا به خوبی در حال پیشروی است و امکان دارد که مسکو زودتر از زمان مورد انتظار بتواند به واکسن موردنظر برای مقابله با کرونا را به مرحله نهایی برساند و روانه بازار کند.

رئیس بنیاد روسی سرمایه گذاری های تحقیقی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد چرایی توسعه و سرعت بیشتر روسیه در تحقیقات مربوط به واکسن کرونا گفت: روسیه زیرساخت های متعددی برای تحقیقات واکسن دارد و باردیگر ما به دلیل دانشمندان و تحقیقات مان در زمینه واکسن در صندلی نخست قرار خواهیم گرفت.

دیمیتریو به سوالی پیرامون اتهام زنی کشور های غربی علیه مسکو در مورد عملیات سایبری و هکری به منظور سرقت اطلاعات ساخت واکسن از انگلیس، کانادا و آمریکا اظهار کرد: ما از شنیدن این خبر بسیار تعجب کردیم؛ زیرا این اتهام زمانی مطرح شد که ما از توسعه و پیشرفت تحقیقات مان در زمینه فراوری واکسن کرونا خبر دادیم.

میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه همچنین امروز در میان خبرنگاران اعلام نمود که ثبت نخستین واکسن کرونا فراوری شده در روسیه قرار است در ماه اوت (ماه آینده میلادی) انجام بگیرد و آزمایش واکسن ساخته شده در پژوهشگاه اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گمالیا، وابسته به وزارت بهداشت روسیه، نتایج خوبی داشته است.

4127/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 557

به "واکسن کرونای ساخت روسیه به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای ساخت روسیه به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید