هوآوی بیش از 200 هزار شغل در اروپا ایجاد نموده است

به گزارش رپید دانلود، به تازگی موسسه تحقیقات مالی آکسفورد، گزارشی را درباره هوآوی منتشر نموده که عنوان تاثیر هوآوی روی اقتصاد اروپا را برای آن انتخاب نموده است. این گزارش نشان می دهد که فعالیت هوآوی در سال 2019 در اروپا منجر به خلق منفعت مالی به ارزش 16.4 میلیارد یورو برای این قاره شده است. این منافع یا به صورت مستقیم بوده اند یا به وسیله زنجیره تامین هوآوی برای اروپا حاصل شده اند. چنین نتیجه ای به معنی ایجاد 224300 شغل و درآمد 6.6 میلیارد یورو برای اروپا است.

هوآوی بیش از 200 هزار شغل در اروپا ایجاد نموده است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هوآوی همچنین مشارکت های مثبتی در زمینه تحقیق و توسعه برای اروپا انجام داده و بنا بر گزارش رتبه بندی سرمایه گذاری تحقیق و توسعه صنعتی اتحادیه اروپا در سال 2018/2019 که توسط کمیسیون اروپا منتشر شده است، هوآوی رتبه پنجم این لیست را در اختیار دارد. در رتبه بندی تعداد درخواست های ثبت حق اختراع (Patent) در اداره ثبت اختراع اروپا در سال 2019، هوآوی در رتبه اول ایستاده است.

پیت کالینگز (Pete Collings)، رییس اداره مشاوره تاثیر مالی اروپا و خاورمیانه در آکسفورد ایکانامیکس (Oxford Economics) درباره این موضوع گفته: سرمایه گذاری روی تحقیق و توسعه، دقیقا به آن شکلی که هوآوی انجام می دهد، برای بهبود بهره وری کلی اقتصاد اروپا اهمیت بسیار زیادی دارد.

هوآوی به ایجاد توسعه در اروپا ادامه خواهد داد

به گفته لیو کانگ (Liu Kang) نماینده آژانس اتحادیه اروپا، هوآوی در سال 2019 مشارکت مستقیم هوآوی در فراوری ناخالص ملی (GDP) اروپا معادل 2.8 میلیارد یورو بوده و در 5 سال گذشته، میانگین نرخ رشدی 11.4 درصدی داشته است. هوآوی میخواهد در سال 2020 پایداری شبکه در اروپا را تضمین کند. نماینده آژانس اتحادیه اروپا در ادامه صحبت هایش به نقش هوآوی در توسعه اروپا اشاره نمود و گفت: با توجه به پروتکل های حفظ امنیت پیش خواهیم رفت تا نیازهای مردم برای کارهای اداری آنلاین، تحصیل آنلاین و غیره را برآورده کنیم. هوآوی 20 سال است که در اروپا مشغول توسعه و پیشرفت است و همراه با رشد خود کشورها و صنعت را نیز رشد می دهد. در آینده نیز، ما به عنوان اتحادیه اروپا همچنان با شرکایمان کار خواهیم کرد تا بر مسائل غلبه و به ارزش هایمان اضافه کنیم.

موسسه تحقیقات مالی آکسفورد، تاثیر مالی کلی هوآوی روی اروپا را ارزیابی نموده و در این ارزیابی، به مشارکت هوآوی در فراوری ناخالص ملی اروپا، شغل های ایجادشده ای که تحت حمایت هوآوی در اروپا بوده اند و مالیات های حاصله هم توجه داشته است.

هوآوی علاوه بر اروپا در تمامی نقاط جهان بسته به بزرگی بازارشان و سود حاصله خود، به اقتصاد کشور میزبان یاری نموده است. این شرکت به رغم ناهمواری های که برایش ایجاد می گردد، همچنان در حال اجرا کارهای بسیار زیادی است و فرایند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 643

به "هوآوی بیش از 200 هزار شغل در اروپا ایجاد نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی بیش از 200 هزار شغل در اروپا ایجاد نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید