تورهای ترکیه از تهران: رویای خرید ملک در ترکیه را با آتیه آفرینان واقعی کنید

به گزارش رپید دانلود، آیا تا به حال به خرید خانه در ترکیه فکر نموده اید؟ قوانین و مراحل خرید ملک در ترکیه را می دانید؟ در پی گرفتن اقامت ترکیه با خرید ملک هستید؟

تورهای ترکیه از تهران: رویای خرید ملک در ترکیه را با آتیه آفرینان واقعی کنید

بهترین تجربه سفر را با تورهای ترکیه از تهران در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

همه این ها مسائلی هستند که علاقه مندان مهاجرت به ترکیه با آن ها در ارتباط می باشند. ترکیه کشور زیبایی در همسایگی ایران است که سالانه مهاجران بسیاری را به سوی خود می کشاند. ترکیه با خطوط ساحلی بکر و آب و هوای مدیترانه ای خود در تمام طول سال، به مقصدی محبوب تبدیل شده است. شهرهای ترکیه اعم از آنکارا، استانبول، ازمیر، آنتالیا، ماردین، قونیه، مارماریس، بدروم و … پذیرای مهاجران بسیاری از اقصی نقاط دنیا هستند.

خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری خوب!

خرید ملک در ترکیه با توجه به این واقعیت که ترکیه در عضویت اتحادیه اروپا است و یکی از سریع ترین بازارهای نوظهور در حال رشد را در دنیا دارد، اکنون به اسم یک سرمایه گذاری خوب در آینده به تعداد می رود. ترکیه بعلاوه سکوی پرتابی برای افرادیست که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند و برای آغاز بودجه چندانی ندارند.

ترکیه همانطور که گفتیم مقصدی محبوب برای مهاجرانی است که در جستجوی اقامت و کار هستند. به ویژه شهر زیبای استانبول و مرکز ترکیه یعنی آنکارا موقعیت های شغلی خوب و شرایط ایده آلی برای آغاز یک زندگی تازه دارند. اگر علاقه مند به کار در زمینه گردشگری و مهمان نوازی، صنعت فناوری یا آموزش زبان انگلیسی هستید، در ترکیه فرصت های مناسبی پیدا خواهید کرد. اگر شما هم مانند بسیاری از مهاجران می خواهید که با خرید ملک در ترکیه پیروز به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

خرید خانه در ترکیه و آغاز یک زندگی راحت

چند سالیست که پروژه های ملکی بسیاری در ترکیه به اجرا رسیده و خریداران بی تعدادی از سراسر دنیا اقدام به خرید ملک در این کشور نموده اند. به اسم مثال خرید خانه در آلانیای ترکیه را حتماً بارها و بارها شنیده اید. اما شاید از خودتان بپرسید که آیا خرید خانه در ترکیه امن است؟

در 15 سال گذشته، ترکیه به مکانی تبدیل شده است که اغلب افراد خارجی ترجیح می دهند برای زندگی یا راه اندازی کسب و کار در آن ملک بخرند. عجله برای خرید ملک در ترکیه به این خاطر است که این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، گزینه های فوق العاده مقرون به صرفه قیمت املاک را ارائه می دهد. ترکیه به لحاظ جغرافیایی بین قاره اروپا و آسیا واقع شده و آب و هوای دل انگیزی دارد. هزینه زندگی در ترکیه مقرون به صرفه است و معاملات بسیار خوبی را می توان در این کشور نیمه اروپایی انجام داد.

خرید ملک در ترکیه بسیار ایمن و آسان است، اما باید کارها را به درستی انجام دهید و با یک شرکت املاک حرفه ای برای خرید ملک مذاکره کنید. اگر تجربه کافی در رابطه با خرید ملک در ترکیه نداشته باشید، ممکن است ضرر کنید و یا مورد سوءاستفاده قرار گیرید. بنابراین توصیه می کنیم که از یک وکیل حرفه ای در این زمینه یاری بگیرید. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان با برخورداری از وکلای توانمند و کاردان در زمینه معاملات املاک در ترکیه می توانند به شما اطمینان دهند که برترین خرید خانه را در این کشور انجام دهید و با مناسب ترین قیمت و صرف کمترین زمان، خانه رؤیایی خود را بدست بیاورید.

اقامت شما با خرید ملک در ترکیه حتمی است

خارجیان واجد شرایطی که قصد دارند بیش از 90 روز در ترکیه باشند، می توانند برای اجازه اقامت موقت اقدام نمایند. این کار باید ظرف 30 روز پس از ورود انجام گردد. اما برای اینکه اقامت دائم ترکیه را بدست بیاورید، باید به مدت 8 سال به طور قانونی و مستمر در ترکیه اقامت داشته باشید و این کار به لطف خرید ملک در ترکیه محقق می گردد.

در صورت آغاز کار یا خرید ملک در ترکیه، ممکن است بتوانید برای اقامت دائم درخواست دهید. برای انجام این کار تنها سرمایه گذاری لازم نیست، بلکه باید شواهد کافی را نشان دهید که از نظر قانونی صاحب یک ملک هستید یا مشاغل خود را اداره می کنید و از امکانات اقتصادی کافی برای زندگی در این کشور برخوردار هستید.

برای خرید ملک در ترکیه به صورت امن و مطمئن، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با وکلای معتبر مشورت کنید. یک شرکت املاک حرفه ای به خریداران آرامش بیشتری می دهد و وکیل می تواند کارها را به خوبی مدیریت کند. هنگام خرید خانه در خارج از کشور باید حتماً به این نکته قابل توجه دقت کنید. مثلاً سند مالکیت مهمترین عنصر در فرایند خرید ملک است. مشاور املاک شما باید قبل از تبلیغ ملک، سند مالکیت آن را آنالیز کند که آیا فروشنده مالک اصلی آن ملک است یا خیر. علاوه بر این، آن ها باید آنالیز نمایند که آیا سند مالکیت وثیقه ای برای هرگونه وام است یا آیا مالک بدهی های معوق دارد که در صورت خرید ملک ممکن است مسئول آن باشید.

بعلاوه ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که آیا ساختمان های ترکیه به خوبی ساخته شده اند و در برابر زلزله و بلایای طبیعی مقاوم هستند؟ وکیل و کارشناسان زبده در این زمینه می توانند راهنمای شما باشند و آنالیز نمایند رعایت معیارها برای هر ساختمان اجرا شده است یا خیر. در صورت عدم رعایت مقررات، پیمانکاران ممکن است تا 5 سال زندان محکوم شوند. علاوه بر این، شرکت ها به علت افزایش فروش املاک به خریداران خارجی، استانداردهای خود را برای برطرف نگرانی های مشتریان خود افزایش می دهند.

برای داشتن خریدی مطمئن و آغاز یک سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک، با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان به آدرس atiyeafarinan.com مشورت کنید و همه مراحل را به خوبی و با آسودگی خاطر دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1145

به "تورهای ترکیه از تهران: رویای خرید ملک در ترکیه را با آتیه آفرینان واقعی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای ترکیه از تهران: رویای خرید ملک در ترکیه را با آتیه آفرینان واقعی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید