مک بوک پرو با طراحی جدید بدون تاچ بار سه ماهه سوم 2021 عرضه می گردد

به گزارش رپید دانلود، پیش بینی می گردد که اپل سال جاری از دو مدل جدید مک بوک پرو با طراحی به روز شده و تغییرات متعدد سخت افزاری در سه ماه سوم سال 2021 رونمایی می نماید. این پیش بینی های جدید توسط مینگ چی کو، تحلیلگر باسابقه محصولات اپل، ارائه شده است.

مک بوک پرو با طراحی جدید بدون تاچ بار سه ماهه سوم 2021 عرضه می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کو در روز آدینه با منتشر کردن گزارشی به سرمایه گذاران گفته است که به احتمال زیاد اپل از دو نسخه مک بوک پرو با اندازه نمایشگر 14 و 16 اینچ رونمایی خواهد نمود. او همچنین مدعی شده است که هر دو این مک بوک پرو های جدید دارای لبه ها تخت هستند که نشان دهنده استفاده اپل از زبان طراحی جدیدش در محصولات بعدی است.

اپل برای اولین بار از لبه های تخت در نسل جدید آیپد پرو در سال 2018 استفاده کرد و بعد از آیپد پرو شاهد استفاده از لبه های تخت در آیفون های 12 جدید بودیم. پیش بینی های کو همچنین نشان می دهند که اپل میخواهد از پورت MagSafe در این مک های جدید استفاده و قسمت تاچ بار این مک بوک پرو ها را با دکمه های فیزیکی جایگزین کند.

با وجود اینکه بعضی از کاربران از کارایی تاچ بار و انجام کار های مختلف با آن تعریف نموده بودند، اما به نظر می رسد که بسیاری از کاربران هنوز نتوانسته اند از پتانسیل تاچ بار به شکل کامل استفاده نمایند و تنها تعداد انگشت شماری از توسعه دهندگان از کنترل های دینامیک ارائه شده توسط تاچ بار در برنامه های خاصی استفاده می نمایند.

همچنین به نظر می رسد که اپل به حرف های کاربران مبنی بر افزایش پورت ها در نتیجه قابلیت های اتصال بیشتر به لوازم جانبی مختلف در مدل های قوی تر لپ تاپ های خود گوش داده است. کو همچنین می گوید که اپل در مک بوک های آینده از پورت های متنوعی استفاده خواهد نمود.

با وجود اینکه نمی دانیم منظور کو از این پورت های جدید به صورت دقیق چه پورت هایی است، اما این تحلیلگر عقیده دارد که با عرضه این مدل های جدید کاربران دیگر مجبور نیستند که برای اتصال لوازم جانبی مختلف به این لپ تاپ ها، دانگل های مختلفی را تهیه و با خود حمل نمایند.

  • اپل در فکر کیبوردی قابل برنامه ریزی با کلیدهای مجهز به نمایشگرهای کوچک است

کو همچنین می گوید که اپل در قسمت های مربوط به انتقال حرارت این مک بوک ها از لوله های خاصی برای انتقال حرارت استفاده خواهد نمود که مشابه آن را در مک بوک پرو 16 اینچ دیده ایم. بدون شک استفاده از این لوله ها انتقال حرارت باعث خواهد شد که اپل بتواند از تراشه های قدرتمندتری که به طور معمول گرمای بیشتری را هم فراوری می نمایند، در مک بوک های بعدی استفاده کند.

با توجه به برنامه دو ساله اپل مبنی بر جایگزینی پردازنده های اینتل با تراشه های ARM ساخت خودش، انتظار نداریم که اپل دیگر از مک بوکی مجهز به تراشه های اینتل رونمایی کند. در نتیجه انتظار داریم که مک بوک پرو های جدید دارای تراشه ی جدید اپل M1 یا نسخه های جدیدتری از آن باشند که اپل تا به امروز از آن ها رونمایی ننموده است.

کو پیش بینی می نماید که کارهایی مانند به روزرسانی طراحی ظاهری مک بوک پرو های جدید و استفاده از تراشه های ساخت اپل در آن ها، باعث می گردد که عرضه آن ها به بازار هر سال با افزایش %25 تا %30 روبه رو گردد و به رقم 20 میلیون دستگاه در سال 2021 برسد. کو همچنین می گوید که مدل های دارای طراحی جدید رشد %60 تا %70 را در عرضه به بازار تجربه خواهند کرد.

  • پتنت جدید اپل به شارژ کردن بی سیم آیفون و اپل واچ با مک بوک اشاره می نماید

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 718

به "مک بوک پرو با طراحی جدید بدون تاچ بار سه ماهه سوم 2021 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پرو با طراحی جدید بدون تاچ بار سه ماهه سوم 2021 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید