مدل مقرون به صرفه تر هدست اپل ویژن باید همواره به آیفون یا مک وصل باشد

به گزارش رپید دانلود، طبق گزارش های اخیر، اپل تمرکز خود را از توسعه نسل بعدی هدست ویژن پرو به ساخت نسخه ای مقرون به صرفه تر از این هدست تغییر داده است. گزارش جدیدی که دیروز منتشر شده، جزئیات بیشتری از برنامه اپل برای هدست های واقعیت مجازی خود ارائه می دهد، همراه با توضیحاتی در خصوص چگونگی کاهش هزینه ها به وسیله اپل در آینده.

مدل مقرون به صرفه تر هدست اپل ویژن باید همواره به آیفون یا مک وصل باشد

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، در نوترین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش می دهد که نمونه های اولیه هدست مقرون به صرفه تر اپل با نام رمز N107، دارای میدان دید محدود تری نسبت به ویژن پرو هستند. بعلاوه اپل در حال آنالیز این موضوع است که این هدست نو برای پردازش به اتصال دائمی به آیفون یا مک احتیاج داشته باشد.

این موضوع یک تفاوت عمده با ویژن پرو به شمار می رود که می تواند به طور کاملاً مستقل و بدون احتیاج به آیفون یا مک در نزدیکی خود کار کند. همانطور که می دانید، تمام توان پردازشی و قطعات ویژن پرو درون خود هدست قرار گرفته اند. گزارش گورمن بعلاوه تأیید می نماید که اپل امیدوار است هدست مقرون به صرفه تر خود را تا انتها سال 2025 عرضه کند. او اضافه می نماید که این برنامه از زمان رونمایی اولیه ویژن پرو در سال گذشته وجود داشته است. با این حال، اپل هنوز در حال مبارزه برای کاهش هزینه ها و در عین حال حفظ ویژگی های کلیدی است.

این گزارش بعلاوه اشاره نموده که اپل هیچ برنامه ای برای کنار گذاشتن بخش رده بالای بازار هدست ها ندارد و همچنان روی نسخه دوم ویژن پرو کار می نماید. اگرچه این موضوع در اولویت کمتری واقع شده است، اما اپل همچنان در حال کار روی نسل دوم ویژن پرو است. این مدل با نام رمز N109 شناخته می گردد و از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی دارد، اما دارای پردازنده سریع تر و بهبودهایی در دوربین های خارجی است. بعلاوه اپل در پی راه هایی برای سبک تر و راحت تر کردن استفاده از این هدست است تا تجربه کاربری بهبود پیدا کند.

با این وجود، برای عرضه نسل دوم هدست اپل ویژن پرو باید زمان زیادی منتظر بمانیم زیرا بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل میخواهد به جای 2025 این هدست را در برترین حالت در اواخر 2026 راهی بازار کند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1403 بروزرسانی: 4 تیر 1403 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1644

به "مدل مقرون به صرفه تر هدست اپل ویژن باید همواره به آیفون یا مک وصل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مقرون به صرفه تر هدست اپل ویژن باید همواره به آیفون یا مک وصل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید