خاتمه اپل در چین ، چه کشورهایی جایگزین خواهند شد؟

به گزارش رپید دانلود، مینگ چی کو، تحلیلگر تی اف اینترنشنال (TF International) در توییتر خود در خصوص اینکه چگونه و چه زمانی اپل در نهایت اتکای خود به تاسیسات فراوری قراردادی در چین را کاهش خواهد داد، نوشت.

خاتمه اپل در چین ، چه کشورهایی جایگزین خواهند شد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فون آرنا، در حالی که اپل بعضی از دستگاه های آیفون 14 را در هند فراوری می نماید، اما 80 درصد از گوشی های فراوری شده به وسیله فاکسکان در این کشور برای تقاضای داخلی است. از این گذشته، هند مالیات وارداتی دارد که قیمت واحدهای آیفون وارداتی به این کشور را افزایش می دهد.

اما کو می گوید که اپل میخواهد تا گروه هندی تاتا و فراورینمایندگان قراردادی ویستورن یا پگاتورن به افزایش درصد واحدهای آیفون ساخته شده در خارج از چین یاری نمایند.

کو که معروف ترین تحلیلگر اپل است، می گوید در حالی که تمام فراوریات مک بوک در حال حاضر در چین مونتاژ می گردد، سایت اصلی فراوری غیرچینی این محصول در آینده در تایلند خواهد بود.

او پیش بینی می نماید که طی 3 تا 5 سال تمام محموله های اپل به مقصد آمریکا می تواند از تاسیسات مونتاژ غیرمستقر در چین ارسال گردد. کو می گوید که ایالات متحده تقریباً 25 تا 30 درصد از محموله های جهانی اپل را وارد می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • ملاقات مدیرعامل اپل با پاپ فرانسیس | نظر پاپ درباره استفاده از تلفن همراه چیست؟

در نهایت، اپل دستگاه های خود را در سطح جهانی از تاسیسات فراوریی غیر چینی صادر خواهد نمود. البته این شامل مصرف نمایندگان چینی نخواهد شد و آنها می توانند محصولات این شرکت را از فراورینمایندگان داخل کشور خود تهیه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1481

به "خاتمه اپل در چین ، چه کشورهایی جایگزین خواهند شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه اپل در چین ، چه کشورهایی جایگزین خواهند شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید