مرگ روزانه 1500 آمریکایی بر اثر کرونا

به گزارش رپید دانلود، فرایند ابتلاء به ویروس کرونا در آمریکا همچنان آمار فزاینده ای را ثبت می نماید به گونه ای که روزانه بیش از 1500 نفر جان خود را از دست می دهند.

مرگ روزانه 1500 آمریکایی بر اثر کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، فرایند ابتلاء به بیماری کرونا در آمریکا همچنان آمار نگران نماینده و بسیار زیادی را ثبت می نماید.

در حالی که رقم ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا تا یک ماه پیش به کمتر از 25 هزار مورد در روز رسیده بود، اما طی چند هفته گذشته این آمار بار دیگر صعودی شده و آخرین آمار حاکی از ابتلای بیش از 160 هزار نفر در روز به ویروس کرونا در آمریکاست.

گفته شده براساس آخرین آمار در حال حاضر حدود 100 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های آمریکا بستری هستند.

در گزارش نیویورک تایمز گفته شده شرایط فعلی شیوع کرونا در آمریکا بیشتر شبیه به شروع همه گیری در سال 2020 است.

در این گزارش بعلاوه گفته شده در حالی که تابستان با کاهش تعداد زیادی از موارد ابتلاء به ویروس کرونا در آمریکا شروع شد و انتظار می رفت انتها سخت ترین دوران همه گیری کووید -19 در این کشور به زودی فرا برسد، اما با جهش آمار مرگ و میر و پر شدن بیمارستان ها، آمریکایی ها با این واقعیت تلخ روبرو شده اند که ویروس کرونا تا مدتی بخشی از زندگی آن ها باقی خواهد ماند.

براساس آخرین آمار ها هم در حال حاضر هر روز بیش از 1500 آمریکایی در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست می دهند.

تشدید شیوع کرونا در آمریکا در حالی است که آمار واکسیناسیون بالاتر رفته است و پیشرفت های چشمگیری در استان های جنوبی مشاهده می گردد، اما در مناطقی از آمریکا هم شرایط به شدت بحرانی است و 47 درصد از آمریکایی ها کامل واکسینه نشده اند، بعلاوه گونه مسری تر دلتا همچنان در حال تاخت و تاز است. با توجه به این شرایط، کارشناسان شرایط کنونی آمریکا را شنماینده توصیف نموده اند.

بعلاوه مقامات بهداشتی آمریکا تائید نموده اند که بیشتر بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و با مرگ دست و پنجه نرم می نمایند واکسینه نشده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1122

به "مرگ روزانه 1500 آمریکایی بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ روزانه 1500 آمریکایی بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید