تور هند ارزان: تایید واکسن کرونای هند به وسیله سازمان جهانی بهداشت

به گزارش رپید دانلود، سازمان جهانی بهداشت در در صفحه رسمی توییتر خود گفت کواکسین هند استانداردهای لازم برای محافظت در برابر کوید-19 را دارا می باشد.

تور هند ارزان: تایید واکسن کرونای هند به وسیله سازمان جهانی بهداشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، سازمان جهانی بهداشت در روز چهارشنبه به کواکسین، واکسن کرونای فراوری شده از طریق کشور هند تاییدیه فوری داد.

این واکسن از طریق شرکت دارویی بهارات بیوتک و شورای تحقیقات پزشکی هند تهیه شده است و هشتمین واکسن ویروس کرونا می باشد که توانسته از سازمان جهانی بهداشت کارت سبز دریافت کند.

این سازمان در صفحه رسمی توییتر خود خاطرنشان کرد کواکسن استانداردهای لازم برای محافظت در برابر کوید-19 را دارا می باشد و مزایای این واکسن بیشتر از خطرات آن است.

سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرده است واکسن کواکس در برابر ویروس کرونا 78 درصد اثربخشی دارد و باید در دو دز به فاصله چهار هفته تزریق گردد. WHO بعلاوه به مناسب بودن این واکسن برای شرایط انبار در کشورهای کمتر پیشرفته و با عایدی پایین اشاره کرده است.

بعلاوه بالاترین مقام نظارتی دارویی هند گفته است بر اساس داده هایی که نشان می دهد کواکسین بی خطر و مؤثر است، عمر مفید کوواکسین از 6ماه به 12 ماه از تاریخ فراوری افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1183

به "تور هند ارزان: تایید واکسن کرونای هند به وسیله سازمان جهانی بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: تایید واکسن کرونای هند به وسیله سازمان جهانی بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید