اوج گیری مرگ و میر کرونایی در بعضی ایالات آمریکا

به گزارش رپید دانلود، بر اساس آمارهای بیمارستانی در آمریکا به نظر می رسد تعداد بیمارانی که بر اثر کووید19 در بیمارستان های بعضی از ایالات جان خود را از دست می دهند طی روزهای اخیر به اوج رسیده است.

اوج گیری مرگ و میر کرونایی در بعضی ایالات آمریکا

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه سویه مسری دلتا باعث افزایش موارد ابتلا به کووید19 در آمریکا شده، آمارهای بیمارستانی در این کشور نشان می دهند که تعداد موارد فوتی ناشی از ابتلا به این بیماری در بعضی از ایالات این کشور، اوج گیری دوباره داشته است.

بر اساس داده های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، میانگین هفت روزه مرگ و میرهای کرونایی در بیمارستان های این کشور 8.9 درصد است که به نسبت اوج اخیرِ موارد فوتی در 16 سپتامبر امسال میلادی (2021) رو به کاهش است.

بنابر گزارش بلومبرگ، هرچند مرگ و میرهای کرونایی در آمریکا طی ماه های اخیر و پس از شیوع سویه دلتا به ویژه در بعضی از استان ها افزایش داشته است.

خبرگزاری آناتولی هم در گزارشی آورده است که طی یک روز بیش از 3000 بیمار کرونایی در آمریکا جان خود را از دست داده اند. براساس تازه ترین داده های دانشگاه جانز هاپکینز طی 24 ساعت 3145 قربانی کرونا در آمریکا ثبت شده که رکورد جدیدی محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1148

به "اوج گیری مرگ و میر کرونایی در بعضی ایالات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری مرگ و میر کرونایی در بعضی ایالات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید