فروش کیک در بوفه های مدارس خوزستان ممنوع نیست

به گزارش رپید دانلود، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا به امروز فروش کیک در بوفه مدارس ممنوع اعلام نشده است.

فروش کیک در بوفه های مدارس خوزستان ممنوع نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی بنیادی اظهار کرد: کیک های آلوده به قرص در استان های زیادی مشاهده شده اند و تشخیص نوع قرص ها، بر عهده وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط، توصیه هایی برای مدیران مدارس، متصدیان بوفه های مدارس، دانش آموزان و والدین داریم؛ متصدیان بوفه ها باید از مراکز معتبر و با تهیه فاکتورهای رسمی، اقلام مورد نیاز را خریداری کنند. همچنین به اولیا تاکید می شود که لقمه سالم و بهداشتی در خانه تهیه کنند و به فرزندان خود بدهند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همچنین به دانش آموزان توصیه می شود در صورت خریداری کیک یا بیسکویت، پیش از مصرف آن را باز و سپس استفاده کنند. همچنین تا به امروز فروش کیک در بوفه های استان ممنوع نشده است و تنها باید از مبادی معتبر خریداری شود.

وی با بیان اینکه تا به امروز گزارشی از مسمومیت بین دانش آموزان استان گزارش نشده است، گفت: در صورت وجود هرگونه مسمومیتی، مراکز بهداشتی و درمانی استان گزارش خواهند داد. در ضمنً دانش آموزان و اولیاء درصورت داشتن هرگونه گزارشی در این خصوص، می توانند با شماره 190 وزارت بهداشت تماس برقرار کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 37

به "فروش کیک در بوفه های مدارس خوزستان ممنوع نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش کیک در بوفه های مدارس خوزستان ممنوع نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید