فروشگاه های آمریکا از ترس شورش احتمالی حفاظ دار شد، عکس

به گزارش رپید دانلود، ایرنا نوشت: در حالی که هنوز چند ساعتی از آغاز انتخابات رسمی آمریکا نگذشته، گردانندگان بسیاری از بانک ها و مراکز خرید، در هراس از آشوب های احتمالی پس از اعلام نتایج انتخابات، به اقدامات پیشگیرانه و حفاظ بندی فروشگاه ها و بانک های این کشور روی آورده اند.

فروشگاه های آمریکا از ترس شورش احتمالی حفاظ دار شد، عکس

به گزارش یورونیوز و رسانه های آمریکا، با فرارسیدن موعد انتخابات، بسیاری در آمریکا نگران ناآرامی های گسترده اجتماعی به دنبال اعلام نتایج آراء هستند. این نگرانی ها به ویژه با توجه به سخنان تحریک آمیز دونالد ترامپ در کارزارهای انتخاباتی خود، از سوی طرفداران پروپاقرص مستاجر کاخ سفید بیشتر انتظار می رود.

ترامپ بارها در میتینگ های انتخاباتی اش با تاکید بر پیروزی حتمی خود مدعی شده بود در صورت پیروزی بایدن، حتما در انتخابات تقلب انجام شده است.

بدین ترتیب در انتخابات کشوری که به اذعان مقام اول آن، متقلبانه ترین انتخابات آمریکاست، مردم در هراس و احساس ناامنی از شورش های متعاقب آن برای حفظ جان و اموال خود به حالت آماده باش درآمده اند.

پلیس واشنگتن اعلام نموده: اگرچه خطر جدی احساس ننموده اما با رسیدن موعد انتخابات بسیاری از مردم انتظار اعتراض های خیابانی را دارند.

در حالی که بخاطر اعتراض های نژادپرستی، هنوز بعضی شهرها و ایالت های آمریکا مانند فیلادلفیا صحنه تخریب و غارت اموال عمومی است، ساکنان ایالت ها، بیم آن دارند که اگر ترامپ پیروز نشود شاهد شورش های خیابانی طرفداران دوآتشه ترامپ باشند.

در فیلادفیا پس از اوج گیری جنبش جان سیاهان مهم است، هنوز تخریب و دزدی های کوچک جریان دارد و معترضان هنوز شبها جلوی پاسگاه پلیس جمع می شوند. پورتلند نیز که در ماه های گذشته شاهد اعتراض های خ

این در حالی است که آمریکا با گذشتن از مرز 237 هزار نفر مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا و بیش از نه و نیم میلیون مورد ثبت شده مبتلایان به کرونا، در اضطراب از شیوع گسترده همه گیری کووید 19، برای خشونت های بعد از انتخابات خود را آماده می نماید.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 625

به "فروشگاه های آمریکا از ترس شورش احتمالی حفاظ دار شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های آمریکا از ترس شورش احتمالی حفاظ دار شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید