غیبت 5 بازیکن کار ما را در بازی برابر سایپا سخت می نماید

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات با سایپا گفت: در ابتدا برای نادر دشت نشان آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم دوباره شاهد حضور وی کنار زمین باشیم.

غیبت 5 بازیکن کار ما را در بازی برابر سایپا سخت می نماید

وی اضافه نمود: در بازی مقابل تراکتور که چند بازیکن را نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم. طبیعی است بازی در تبریز سخت باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی من در بازی با تراکتور از کار انداختن مهره های خط جلوی حریف بود. ما می خواستیم به حریف موقعیت ندهیم و از فرصت ها استفاده کنیم که در نهایت این موضوع منجر به تساوی در بازی شد. شرایط ایده آل این بود که 3 امتیاز را بگیریم ولی نمی توانم بگویم کسب یک امتیاز در تبریز خوب نیست. اینکه دست پر از تبریز برگشتیم برای ما با توجه به شکست مقابل تراکتور در ملاقات خانگی فرایند رو به جلو محسوب می گردد.

سرمربی مس رفسنجان بیان نمود: در مقابل استقلال و گل گهر در دور رفت شکست خوردیم ولی در دور برگشت از آنها امتیاز گرفتیم و این موضوع برای ما فرایند رو به رشد محسوب می گردد. ما در حال بر طرف کردن نقاط ضعف و البته فرایند رو به رشد هستیم.

ربیعی درباره مصدومان تیمش گفت: ما و تیم های دیگر در شرایط خیلی خاص هستیم چون کرونا به شدت اوج گرفته است. بهنام مددی مدیر رسانه ای تیم ما هم به خاطر ابتلاء به کرونا در قرنطینه است و به جز او طوفانیان و پالیزمان هم کرونا گرفته اند.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه درباره بازی با سایپا گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است که پویا بازی می نماید. صادقی را کاملاً می شناسم. او سرمایه گرانبهای این باشگاه است. خود من هم پنج سال در سمت های مختلف در باشگاه سایپا حضور داشتم و کاملاً به شأن و منزلت صادقی که دو دهه برای این باشگاه زحمت کشیده، واقف هستم.

ربیعی ادامه داد: فردا بازی سخت و پیچیده ای داریم و از طرف دیگر چند بازیکنمان را نداریم ولی ان شاءالله سعی می کنیم بازی را به نفع خودمان جلو ببریم.

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: در بازی فردا محمد قاضی، مسیح زاهدی، محمد انصاری و محسن طرحانی را قطعاً در اختیار نداریم. حامد نورمحمدی هم بعد از یک وقفه طولانی مصدومیت شرایط بازی کردن را به صورت کامل ندارد و در صورت احتیاج از او استفاده می کنیم.

ربیعی ادامه داد: نبود 5-6 بازیکن خیلی ما را اذیت می نماید و کافی است 2-3 نفر هم در فرم ایده آل خود نباشند و در آن صورت کار خیلی سخت می گردد. بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم فردا هر کدام وظایف خود را به درستی انجام بدهند.

ربیعی اضافه نمود: امیدوارم دو تیم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه را انجام بدهند. شاد هستم مقابل تیمی بازی داریم که قابل احترام است.

وی بیان نمود: من آینده سایپا را با صادقی روشن می بینم. سال گذشته هم این موضوع را تکرار کردم. در کل بلد نیستم در خصوص افراد زیاد صحبت کنم ولی مطمئن هستیم صبوری برای مجموعه سایپا بهبود بخش خواهد بود. امیدوارم تیم ما در غیاب بازیکنان متعدد به نتیجه خوبی برسد و مردم رفسنجان شاد شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 917

به "غیبت 5 بازیکن کار ما را در بازی برابر سایپا سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 5 بازیکن کار ما را در بازی برابر سایپا سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید