بازیکن تیم ملی تونس در فهرست خرید پرسپولیس

به گزارش رپید دانلود، یحیی گل محمدی خیالش از قلب خط دفاعی پرسپولیس آسوده شده و جذب محمدحسین کنعانی زادگان باعث شده تا 3 مدافع ترازاول برای فصل نو در اختیار سرمربی سرخ پوشان مرکز باشد. بعد از آسودگی خیال یحیی از قلب خط دفاعی، حالا سرمربی سرخ پوشان مرکز در پی جذب 3 بازیکن نو است تا در سایر پست ها هم بتواند اطمینان خاطر ایجاد کند. گل محمدی از شرایط سمت چپ خط دفاعی تیمش راضی نیست و همچنین در پست هافبک میانی و مهاجم هدف هم در پی جذب بازیکن است. البته که سرمربی سرخ پوشان مرکز برای جذب ذخیره ای مطمئن برای علیرضا بیرانوند هم دلهره دارد و هنوز گزینه موردنظر او در بازار تابستانه یافت نشده است.

بازیکن تیم ملی تونس در فهرست خرید پرسپولیس

سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش فوتبال ایران گزینه یحیی گل محمدی برای تقویت خط هافبک است و در این میان گفته می شود که در پست دفاع چپ و مهاجم هدف سرمربی سرخ پوشان مرکز در پی جذب بازیکن خارجی است. در روز های گذشته نام چهره های پرشماری به عنوان گزینه های حضور در خط حمله پرسپولیس مطرح شده، اما فعلاً در فاصله 11 روز تا آغاز فصل تازه، خبری از مهاجم تازه نیست و مذاکرات در این باره ادامه دارد و هنوز گزینه مطلوب یحیی گل محمدی در بازار تابستانه یافت نشده است.

مدافع تونسی چشمِ یحیی را گرفت

گل محمدی فصل گذشته در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به علی نعمتی و وحید امیری میدان داد، اما حالا در پی جذب یک مدافع چپ تخصصی است. در روز های ابتدایی آغاز به کار بازار تابستانه، شایعات ضدونقیضی پیرامون جذب ابوالفضل جلالی وجود داشت، اما ادامه همکاری جلالی با استقلال باعث شد تا خیلی زود شایعات درباره او به خاتمه برسد. یحیی گل محمدی با بررسی بازیکنان حاضر در بازار نقل وانتقالات تابستانه ایران، در پی جذب مدافع چپ خارجی است.

سرمربی پرسپولیس در روز های گذشته بعد از بررسی چندین گزینه مختلف، برای جذب مرتضی بن اوئانس چراغ سبز خود را نشان داده است. بن اوئانس که در سایت ترانسفرمارکت، ارزش گذاری 1.5 میلیون یورویی شده، مدافع 29 ساله و چپ پا اهل کشور تونس است که در کارنامه او انجام 6 بازی ملی هم به چشم می خورد و تا سال 2021 او همواره در فوتبال باشگاهی تونس کارش را پیش برده و در تیم هایی مانند ساحل، بیزرتین و موناستیر تونس سابقه بازی دارد.

دردسرِ قیمت گران و فهرست پُر!

مرتضی بن اوئانس در سال 2021 با امضای قراردادی به تیم قاسم پاشا ترکیه پیوست و در 2 سال گذشته عضو این تیم بوده است. حالا با توجه به اتمام قرارداد بن اوئانس با تیم ترکیه ای، یحیی گل محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا مذاکرات برای جذب مدافع تونسی را آغاز کنند و گفته می شود که در مذاکرات اولیه اجرا شده، موضوع اختلاف بر سر مباحث مالی مطرح بوده و همچنان رایزنی ها ادامه دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند بتوانند نظر مساعد بن اوئانس را جلب کنند.

پرسپولیس در فهرست بازیکنان بزرگسال خود جای خالی ندارد و در صورت جذب بازیکن بزرگسال تازه، سرخ پوشان مرکز باید فهرست خود را خالی کنند. همین مسئله باعث شده تا جذب احتمالی بن اوئانس، زنگ خطر را برای بازیکنانی مانند فرشاد فرجی و وحدت هنانوف به صدا در بیاورد. در صورت جذب مدافع تونسی و البته سعید عزت اللهی و مهاجم خارجی موردنظر یحیی گل محمدی، با توجه شرایط سنی گزینه های موجود، سرخ پوشان مرکز باید 3 جای خالی در فهرست خود ایجاد کنند که این مسئله می تواند اتفاقی چالش برانگیز برای مدیران باشگاه پرسپولیس باشد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1604

به "بازیکن تیم ملی تونس در فهرست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم ملی تونس در فهرست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید