صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد

به گزارش رپید دانلود، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با حضور در سفارت لبنان مراتب همدردی خود با دولت و ملت لبنان را ابراز داشت و یادداشتی در دفتر یادبود قربانیان و آسیب دیدگان انفجار اخیر شهر بیروت مرقوم کرد.

صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرتال اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی،علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، عصر روز دوشنبه 20 مردادماه با حضور در سفارت لبنان در تهران ضمن ابراز همدلی و همدردی با دولت و ملت عزیز لبنان، یادداشتی در دفتر یادبود شهداء و آسیب دیدگان حادثه اخیر شهر بیروت مرقوم کرد.

معاون رییس جمهور پس از گفتگویی صمیمی با حسن محمد عباس سفیر لبنان در تهران و عرض تسلیت به ملت و دولت بزرگ لبنان از وقوع این حادثه ابراز تاسف کرد و گفت: این حادثه غیرمترقبه و باورنکردنی که بیش از 150 شهید و 5000 نفر مجروح داشت، دل همه ما را مجروح کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه احترام ویژه ای برای ملت و دولت لبنان قائل است، شرح داد: ملت لبنان ملتی علم دوست، با فرهنگ، مقاوم و دارای تاریخی دیرینه است. مثل برخی کشورها که در 50-40 سال اخیر بوجود آمده اند نیست و از زمان فینیقی ها در 6-5 هزار سال قبل به عنوان یک ملت بزرگ حضورش در جامعه جهانی مشهود بوده است. امروز هم این حضور مشهود است.

وی افزود: آثار علمی، فرهنگی و اقتصادی لبنان در کشور های عربی، خیلی فراتر از وسعت کوچک آن است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 490

به "صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی در دیدار با سفیر لبنان: حادثه بیروت دل همه ما را مجروح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید