ملاقات لاوروف با مخالفان دولت سوریه

به گزارش رپید دانلود، وزیر خارجه روسیه با نمایندگان مخالفان دولت سوریه آخرین تحولات و کوشش ها برای احیای حل و فصل سیاسی در این کشور را مورد آنالیز قرار داد.

ملاقات لاوروف با مخالفان دولت سوریه

به نقل از روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با هیئتی از جبهه صلح و آزادی به ریاست احمد الجربا رئیس جریان الغد ملاقات و دو طرف تحولات شرایط سوریه را آنالیز کردند.

در این ملاقات روسیه بر پایبندی خود به حمایت از حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن تاکید و ابراز امیدواری کرد، جبهه جدید که نماینده ائتلاف سازمان های عربی، کردی، آشوری و شورای عربی در الجزیره و فرات است، نقش بسزایی در حل و فصل سیاسی بحران سوریه مطابق با قطعنامه 2254 شورای امنیت ایفا نماید.

وزارت خارجه روسیه بیان کرد، الجربا و دیگر رهبران جبهه مذکور رایزنی های مفصلی در مسکو با میخائیل بوگدانوف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه داشتند.

اخیرا تعدادی از گروههای سیاسی راستگرای کُرد، ائتلاف جبهه صلح و آزادی در کردستان سوریه را بیان کردند. اعضای این ائتلاف شورای ملی کرد سوریه، جریان الغد، شورای عربی در الجزیره و فرات و سازمان دموکراتیک آشوری هستند که همگی جزء جریان راستگرای نمودهای سوریه محسوب می شوند. این ائتلاف تازه تأسیس مخالف دولت سوریه است و اعلام نموده از راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه حمایت می نماید و خواهان انتقال دموکراتیک قدرت همزمان با حفظ تمامیت ارضی این کشور است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 559

به "ملاقات لاوروف با مخالفان دولت سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات لاوروف با مخالفان دولت سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید