دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم نمایند

به گزارش رپید دانلود، سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه بازگشایی تدریجی دانشگاه ها محور تصمیم گیری های این سازمان است، تاکید نمود: دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم نمایند.

دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم نمایند

به گزارش خبرنگاران، دکتر غلامرضا غفاری در نشست سراسری آنلاین معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست .

وی فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی ، دانشجویان مطالبات و انتظارات خود را پیگیری می نمایند .

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامدهای کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی زندگی اظهار کرد : عرصه آموزش هم در ابعاد مختلف کرونا تاثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است .

وی بازگشایی تدریجی دانشگاه ها را محور تصمیم گیری های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت : در این راستا دانشگاهها باید با اعلام ستاد ملی کرونا، امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان آماده نمایند .

دکتر غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها و تعطیلی خوابگاه ها و سایر بخش های رفاهی و خدماتی گفت: شروع مجدد همه این فعالیت ها اعتبارات خاصی لازم دارد بنابراین تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه لازم است.

وی در سرانجام تاکید نمود: از وزیر علوم درخواست می کنیم تا در تنظیم بودجه سال آینده ،توجه ویژه ای به سازمان امور دانشجویان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1141

به "دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید