خبرنگاران رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد

به گزارش رپید دانلود، قشم- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حکم فدراسیون ورزش های همگانی کشور، سمیه شهبازیان به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد.

خبرنگاران رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

حمیدرضا مومنی شامگاه آدینه در جلسه اهدای حکم رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم اضافه کرد: گسترش فضاهای ورزشی و حضور خانواده ها در عرصه های ورزشی علاوه بر ارتقای سطح سلامتی جامعه، می تواند به اخلاقی تر شدن فضای جامعه یاری کند.

وی ادامه داد: برگزاری ورزش های همگانی، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی گروهی، می تواند موجب تخلیه بخشی از استرس های موجود در خانواده ها گردد.

مومنی توضیح داد: همچنین در ورزش های گروهی می توان با ایجاد تعامل بین افراد شرکت کننده، آرامش و سلامت جسم و روان را به جامعه هدیه داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اضافه کرد: 50 درصد از جمعیت جزیره از بانوان تشکیل شده که باید برای آن ها در حوزه ورزش برنامه ریزی ویژه ای داشت.

وی در سرانجام اظهار داشت: با تهیه یک برنامه جامع برای ورزش در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه ای می توان به توسعه ورزش در جزیره قشم یاری کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم نیز گفت: بیش از 50 کمیته و انجمن در حوزه های مختلف زیر نظر مدیریت هیات ورزش های همگانی تعریف شده و به فعالیت می پردازند.

شهبازیان با اشاره به گستردگی حوزه های فعالیت این هیات ورزشی اضافه کرد: ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه است.

وی در سرانجام توضیح داد: برای ترویج ورزش های همگانی احتیاج به همراهی خانواده ها و همکاری بخش های مختلف اداری، سازمانی و سمن ها هستیم تا برای بهبود شرایط سلامت جامعه اقداماتی انجام گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 732

به "خبرنگاران رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید