خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد

به گزارش رپید دانلود، شهرری ـ خبرنگاران ـ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه شرایط شیوع و ابتلا در ری همچنان قرمز است، گفت: فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری نسبت به سایر نقاط استان تهران کاهشی شد.

خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد

علیرضای صدرایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اظهارداشت: شرایط شیوع ویروس کرونا در بخش خاوران، شهر قیامدشت و منطقه 15 تهران از لحاظ آلودگی و مراجعه به مراکز بهداشتی به هیچ عنوان خوب نیست ولی در بخش مرکزی شهرری و منطقه 20 کمی شرایط فرایند کاهشی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان ری در حال عبور از پیک شیوع ویروس کرونا در موج دوم است، اظهار داشت: مراسمات پیش روی ماه محرم در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی می تواند جنوب تهران را بیش از گذشته درگیر ویروس کرونا کند.

صدرایی تاکید نمود: عزاداران حسینی در قبله تهران و کربلای ایران باید سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم نمایند تا ضمن حفظ حرمت برنامه های عزای سید و سالار شهیدان آمار ابتلا به ویروس کرونا نیز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف شهرستان ری همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند، اضافه کرد: کوشش کارکنان شبکه بهداشت، مراکز درمانی و همکار خوب بین بخشی موجب فرایند کاهشی ابتلا به کرونا در این شهرستان شده است.

صدرایی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، سازمان ها، اصناف و از مهم مهمتر بین مردم باعث بهبود شرایط شهرستان ری در مقایسه با سایر نقاط استان شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شش مرکز 16 ساعته برای مراجعان کرونایی در شهرستان ری فعال است، یادآور شد: یک مرکز 16 ساعته دیگر نیز به زودی در بخش خاوران راه اندازی می گردد.

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: در 24 ساعت گذشته تا ظهر (15مرداد 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 697 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 331 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 317 هزار و 483 رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 185 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تا به امروز به 17 هزار و 802 نفر رسید.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 486

به "خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کاهشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید