خبرنگاران اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس به زمان دیگری موکول شد

به گزارش رپید دانلود، تهران- خبرنگاران- بنابر اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اختتامیه جشنواره ملی کتاب و هجدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به زمان دیگری موکول شد.

خبرنگاران اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس به زمان دیگری موکول شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، دبیرخانه جشنواره ملی کتاب دفاع مقدس در اطلاعیه ضمن تشکر از همه نویسندگان و دست اندرکاران ادبیات دفاع مقدس و دستگاه های فرهنگی ادبی کشور به دلیل شرایط کنونی(شیوع ویروس کرونا) و به منظور سلامتی اهالی نشر و نخبگان و شرکت کنندگان در این جشنواره و همچنین محدود شدن مراسم ها و تجمعات خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه هجدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که قرار بود 14 اسفندماه در تهران برگزار گردد به زمان دیگری موکول شد.

این اطلاعیه یادآور شد: بعد از گذر از این شرایط با همکاری همه فعالان و دستگاه های فرهنگی کشور، برنامه ریزی و زمان و مکان برگزاری این جشنواره به اطلاع شرکت کنندگان، نویسندگان، اصحاب رسانه و مدعوین فرهنگی دفاع مقدس خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 190

به "خبرنگاران اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس به زمان دیگری موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس به زمان دیگری موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید