حمایت اتحادیه مالی اوراسیا از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا

به گزارش رپید دانلود، وزیر تجارت اتحادیه مالی اوراسیا با غیرمنطقی خواندن تحریم های آمریکا، از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا حمایت کرد و گفت که آماده است نیازهای ایران در این خصوص را به اطلاع کشورهای عضو برساند.

حمایت اتحادیه مالی اوراسیا از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز پنجشنبه 21 فروردین 1399 در تماسی تلفنی با اندری اسلپنیکوف وزیر تجارت اتحادیه مالی اوراسیا مصاحبه کرد.

سفیر ایران در این تماس ضمن تاکید بر جدیت ایران در اجرای مفاد موافقتنامه بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیا، خواهان بهره برداری بیشتر از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت بین ایران و این اتحادیه شد.

جلالی همچنین از تشکیل گروه کاری به ریاست وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران رئیس ایرانی کمیسیون مشترک ایران و روسیه به منظور تداوم رایزنی ها با رئیس و وزرای کمیسیون مالی اوراسیا استقبال و آن را قدمی اساسی برشمرد.

اندری اسلپنیکوف نیز در این تماس ضمن حمایت از موضع جمهوری اسلامی ایران در غیرمنطقی خواندن تحریم های آمریکا به خصوص در شرایط مبارزه جهانی با ویروس کرونا، گفت: این اتحادیه از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا حمایت نموده و آماده است نیازهای ایران در این جهت را به اطلاع کشورهای عضو برساند.

وزیر تجارت اتحادیه مالی اوراسیا همچنین با اشاره به افزایش خوب حجم تبادلات بین ایران و اعضای این اتحادیه پس از اجرایی شدن موافقتنامه بین ایران و اتحادیه، این مهم را نوید دهنده توسعه هر چه بیشتر روابط ایران با همسایگان و کل منطقه، برشمرد.

وی همچنین بر حمایت همه جانبه اتحادیه مالی اوراسیا از همکاری های اتاق های بازرگانی ایران و کشورهای عضو اتحادیه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 284

به "حمایت اتحادیه مالی اوراسیا از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اتحادیه مالی اوراسیا از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید