ثبت دوره ای شرایط سلامت دانش آموزان، فاصله گذاری مناسب جایگاه ها در مدارس

به گزارش رپید دانلود، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کروناویروس با عنوان بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

ثبت دوره ای شرایط سلامت دانش آموزان، فاصله گذاری مناسب جایگاه ها در مدارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در پی بازگشایی مدارس که از 27 اردیبهشت شروع می گردد و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس با عنوان بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی تهیه شده در وزارت بهداشت را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بر این اساس ادارات کل آموزش و پرورش استان ها باید گزارشی از اقدامات اجرا شده به کمیته آموزش و پرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال نمایند.

این دستورالعمل، بازگشایی مدارس را منوط به شروطی از جمله ضدعفونی تمام سطوحی که در تماس با دانش آموزان است، تأمین صابون مایع و محلول های ضدعفونی، امکان فاصله گذاری مناسب برای جایگاه ها در کلاس ها و سالن های مدارس، اطلاع رسانی به معلمان و دانش آموزان در جهت رعایت احتیاط های لازم و ثبت دوره ای شرایط سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان با استفاده از امکانات غربالگری نموده است.

همچنین رعایت اصول پایه، غربالگری و بیماریابی، اطلاع رسانی به والدین در خصوص بچه ها، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، لغو تمام برنامه های فوق برنامه، آموزش سلامت فردی و عمومی، تعطیلی پایگاه های تغذیه ای دانش آموزان، کنترل سرویس های ایاب و ذهاب مدارس از لحاظ بهداشتی، و ... از جمله مورد ذکر شده در این دستورالعمل است.

متن کامل دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در مدارس را می توانید دانلود کنید: دستورالعمل بازگشایی مدارس دستورالعمل بازگشایی مدارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 360

به "ثبت دوره ای شرایط سلامت دانش آموزان، فاصله گذاری مناسب جایگاه ها در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت دوره ای شرایط سلامت دانش آموزان، فاصله گذاری مناسب جایگاه ها در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید