تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای

به گزارش رپید دانلود، دولت کانادا اعلام نموده است که در کوشش برای جلوگیری از شیوع و نفوذ کرونا مرز این کشور تا 31 جولای بسته خواهد ماند. کانادا از 18 ماه مارس رسما محدودیت های سفر را اعمال نموده بود و قرار بر این بود که 30 ژوئن یعنی همین چند روز پیش محدودیت ها برداشته گردد.

تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای

جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که 31 جولای راس ساعت 23:59:59 به وقت استاندارد شرقی محدودیت ها منقضی خواهد شد. این بدین معناست که مسافران معاف از محدودیت ها قادر به ورود به کانادا خواهند بود. کانادا همچنان تنها مسافرانی را به داخل راه خواهد داد که سفرشان برای مقاصد ضروری و اساسی اجرا شده است.

این تصمیم البته شگفت برانگیز نیست چرا که جاستین ترودو هفته پیش گفت که کانادا عجله ای برای باز کردن مرزهای خود ندارد. مرز مشترک کانادا-آمریکا نیز حداقل تا 21 جولای بسته خواهد ماند. طی فرمان دیگری اعلام شد هاست که تا 31 آگوست قرنطینه اجباری خواهد بود. همانطور که در خبرهای قبلی به اطلاع رسید، افرادی که از خارج از کانادا به کانادا سفر می نمایند طبق قانون موظف به قرنطینه 14 روزه هستند.

آمار کرونا در کانادا

محدودیت های سفر به کانادا باعث شده این کشور در مهار این ویروس موذی و مرموز پیروز عمل کند. در روزهای اخیر سراسر کانادا 200 مورد ابتلا به کرونا یا کمتر گزارش شده است. این رقم نسبت به آغاز همه گیری کرونا که روزانه 1000 نفر ابتلا در سراسر کانادا گزارش می شد پیروزیت بزرگی است.

علیرغم این پیروزیت کانادا هنوز نسبت به بازگشایی اقتصاد و مرزهای خود محتاط است. استان های سراسر کانادا بسیاری از محدودیت ها را بر داشته اند و در عین حال فاصله گذاری اجتماعی همچنان در آنها برقرار است.

بسته نگه داشتن مرزها کار ایدئالی نیست چرا که سفر و مهاجرت برای اقتصاد کانادا حایز اهمیت است اما به هر حال کانادا منتظر است تا در نهایت بتواند در موقعیتی قرار بگیرد که دوباره از مهاجران و مسافران خارجی استقبال کند.

سیستم مهاجرتی کانادا همچنان فعال است

علیرغم همه گیری کانادا و این محددیت ها سیستم مهاجرتی کانادا همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. کانادا تدابیر و اقدامات انعطاف پذیری را اتخاذ کرده است تا به موجب آنها متقاضیان بتوانند زمان بیشتری برای ارائه مدارک خود در اختیار داشته باشند.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا همچنان به برگزاری پذیرش های اکسپرس انتری ادامه می دهد. در حال حاضر برای متقاضیان مهاجرت، حتی برای افرادی که در حال حاضر خارج از کانادا هستند دعوتنامه یا ITA صادر می نماید. مادام که متقاضی واجد شرایط اکسپرس انتری باشد می تواند به دریافت دعوتنامه طی همه گیری امیدوار بماند.

برای مثال ارائه پروفایل اکسپرس انتری و سپس انتخاب شدن از طرف استان باعث می گردد که شانس دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم برای متقاضی تضمین گردد. کانادا هفته پیش دو پذیرش اکسپرس انتری برگزار کرد که خبر انها متعاقبا در وبسایت و شبکه های اجتماعی خبرنگاران منعکس شد.

کانادا از ابتدای 2020 تا کنون 49900 دعوتنامه صادر کرده است و این رقم بیش از تعدادی است که اداره مهاجرت در نیمه نخست 2019 صادر کرده بود. علاوه بر این استان های گوناگون متقاضیان مهاجرت منجمله افرادی که خارج از کانادا هستند را به وسیله برنامه مهاجرت استانی دعوت می نمایند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1219

به "تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید