دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان

به گزارش رپید دانلود، دشت های جلگه ای کانادا

کانادا مملوء از زیبایی هاست. کشوری که تلفیقی از طبیعت های بکر و تکنولوژی است. در چند سال اخیر مهاجرت و سفر به کانادا به میزان چشمگیری افزایش یافته است. افراد زیادی به هدف تماشا شهرهای تماشای کانادا از جمله:ونکوور، مونترال و تورنتو به این کشور سفر می نمایند. اگر شما هم قصد سفر به کانادا را دارید، باید بدانید که این کشور جاذبه های متعددی را در دل خود جای داده است. جاذبه هایی که شاید تا کنون نامشان به گوشتان نخورده باشد، اما به عنوان جاذبه های پرطرفدار کانادا شناخته میشوند. دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان از این جاذبه ها به شمار می فرایند. ما در این مقاله تصمیم داریم تا به طور اختصاصی این منطقه را معرفی کنیم. توصیه می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان

آشنایی با دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان

دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان از قدیمی ترین جاذبه های کانادا به شمار می فرایند. بر طبق تحقیقات اجرا شده از سوی باستان شناستان این منطقه به عصر یخبندان تعلق دارد. منطقه ای که در آن کاکتوس های خاص، بزرگ و متعددی دیده می گردد. اگر به جاذبه های تاریخی علاقمند باشید، از تماشا آثار به جای مانده در منطقه شگفت زده می شوید. زیرا در ساسکاچوان دیواره ها و نقش برجسته های سنگی زیادی دیده می گردد. نقوش اسرارآمیز و مرموزی که به بومیان منطقه در گذشته تعلق داشته است.

با کمی تحقیق در مورد ساسکاچوان متوجه می شوید که این منطقه به دشت هایش معروف است. دشت هایی فوق العاده و منحصر به فرد که پوشش و بافتی ویژه دارند. جالب است بدانید که این منطقه در گذشته یک مکان امن برای دزدان و راهزنان بوده است. دزدان و خلافکاران تحت تعقیب برای حفظ جان خود در این منطقه پناه می گرفتند. ولی امروزه خبری از آن همه ناامنی نیست و منطقه به یک جاذبه جهانی تبدیل شده است.

زمین شناسان بر این باورند که ساختار این منطقه بر اساس آب شدن یخ های عصر یخبندان، شکل گرفته است.

منظره ها فوق العاده منطقه ساسکاچوان

شک نکنید منطقه ساسکاچوان از تماشای ترین جاذبه های طبیعی کشور کانادا خواهد بود. تصور کنید به منطقه ای پا بگذارید که گویی آسمان و زمینش چندان فاصله ای از هم ندارند. آسمان منطقه آبی، شفاف و کاملا صاف است و ابرهای فانتزی در دل آن در حرکتند. دشت های ساسکاچوان هم از کاکتوس ها و تپه ها پوشیده شده است.

منطقه ساسکاچوان از گذشته تا امروز

اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 ساسکاچوان به یک مکان محبوب در نزد خلافکاران تبدیل شد. سارقان بانک ها و دزدها از مرزهای آمریکا و کانادا به این منطقه می رسیدند. انها هر زمانی که می خواستند از دست قانون بگریزند، به ساسکاچوان رجوع می کردند. منطقه ای که در گذشته مکانی ناامن بود، این روزها به معروفیت و اعتباری جهانی رسیده است.

شاید از خودتان بپرسید که چرا این منطقه در گذشته پاتوقی برای خلافکاران بوده است؟ در پاسخ باید بگوییم موقعیت جغرافیایی منطقه نقش به سزایی در این موضوع داشته است. از انجایی که ساسکاچوان در گذشته منطقه ای دورافتاده بود، امکان دسترسی به خلافکاران را تا حد زیادی سخت می کرد. ضمن اینکه منطقه غارها و دالان های مختلفی را در بر گرفته است. لذا پر واضح است که پیدا کردن خلافکاران در میان این همه مخفیگاه اصلا کار ساده ای نبوده است.

بنابراین دشت های جلگه ای و غارهای منطقه ساسکاچوان از گذشته تبهکاران معروف زیادی را دیده اند. تبهکارانی که تا مدت ها در غارهای مختلف منطقه مخفیانه زندگی می کردند. داچ هنری، سام کلی و ساندیس کید از معروف ترین خلافکاران معروفی هستند که به این منطقه رجوع نموده بودند.

برای اطلاع بیشتر در مورد ویزای و وقت سفارت کانادا به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

  • ویزای کانادا
  • وقت سفارت کانادا
منبع: دلتابان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1230

به "دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشت های جلگه ای منطقه ساسکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید