تحرکات مشکوک بقایای داعش در 4 استان عراق

به گزارش رپید دانلود، عضو شورای استانداری الانبار از تحرکات مشکوک بقایای داعش در 4 استان عراقی همزمان با مطالبات سیاسی مبنی بر عقب نشینی الحشد الشعبی از مناطق غربی این کشور اطلاع داد.

تحرکات مشکوک بقایای داعش در 4 استان عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، غانم العیفان عضو شورای استانداری الانبار عراق و از فرماندهان سازمان الحشد العشائری از تحرکات مشکوک بقایای داعش در صحرای غربی این استان، همزمان با درخواست های سیاسی برای اخراج نیروهای سازمان الحشد الشعبی از این استان اطلاع داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه توضیح داد: بقایای گروه تروریستی داعش، فعالیت خود را به شکل قابل ملاحظه ای در استان های الانبار و کرکوک و مثلث دیالی و صلاح الدین شروع نموده اند.

العیفان با هشدار درباره فعالیت هسته های خاموش داعش در این مناطق گفت: تهدیدهای داعش نگرانی زیادی در معادله امنیتی کشور به وجود نمی آورد اما عملا، بقای این هسته های خاموش و بقایای داعش و عدم حل و فصل این معضل، تاثیراتی منفی برای شرایط امنیتی کشور به همراه خواهد داشت.

حمید الهایس رئیس شورای نجات در استان الانبار، پیشتر درباره درخواست بعضی طرف های سیاسی مبنی بر دور کردن نیروهای الحشد الشعبی از مناطق غربی عراق و خطرات بازگشت داعش به این مناطق هشدار داده بود.

صفاء الاعسم مشاور نظامی عراقی نیز، جزئیاتی از یک طرح با یاری طرف های سیاسی در این کشور، مبنی بر عقب نشینی نیروهای سازمان الحشد الشعبی از القائم و سایر مناطق در غرب الانبار برای باز شدن عرصه برای نیروهای آمریکایی و بازاستقرار آنها در این مناطق اطلاع داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 325

به "تحرکات مشکوک بقایای داعش در 4 استان عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرکات مشکوک بقایای داعش در 4 استان عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید