برای طبقه متوسط بودن در تورنتو باید سالی 135 هزار دلار درآمد داشته باشید

به گزارش رپید دانلود، گزارشی جدید که درباره هزینه زندگی در تورنتو منتشر شده نشان می دهد که برای حمایت از یک سبک زندگی متوسط و طبقه میانه در سال 2020 یک فرد باید بسیار بیشتر از 100 هزار دلار درآمد داشته باشد.

برای طبقه متوسط بودن در تورنتو باید سالی 135 هزار دلار درآمد داشته باشید

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این رقم بر پایه محاسبه چند فاکتور در گزارشی توسط شرکت فانگ و شرکا منتشر شده است. این فاکتورها شامل قیمت چیزهایی ماند خواروبار، قسط ماشین، وام مسکن، بنزین، مالیات املاک و پرداخت قبض های مختلف می گردد.

ویکتور فانگ از این شرکت گفت بعد از ترکیب کردن تمام این هزینه ها، یک فرد مجرد متوسط بدون فرزند باید درآمد سالانه معادل 135 هزار دلار داشته باشد تا در تورنتو طبقه متوسط حساب بگردد.

این درآمد سالانه به فرد اجازه می دهد هزینه یک خانه متوسط در تورنتو را پرداخت کند. با استناد به گزارش فانگ، چنین ملکی در ژوئن 2020 به طور متوسط 1042806 هزار دلار قیمت داشت.

فانگ می گوید فرد نیازمند یک درآمد سالانه 91844 دلاری پس از کسر مالیات است تا بتواند در تورنتو یک سبک زندگی طبقه متوسط را حفظ کند.

معین است که طبقه متوسط بودن در تورنتو هزینه های زیادی دارد. فقط تعطیلات به تنهایی پنج هزار دلار به هزینه ها اضافه می نماید که نزدیک به هزینه مالیات ملک و پرداخت قبض ها در سال است. و البته باید پس انداز بازنشستگی را هم در نظر گرفت که ظاهرا باید 10322 دلار در سال باشد.

در بخشی از گزارش آمده: این سبک زندگی طبقه متوسط در میان بسیاری از افراد 30 سال پیش رایج و قابل دسترس بود، اما امروز فقط برای 10 درصد اول طبقه مالی قابل دسترس است.

در سال 2019، قیمت خانه در تورنتو آنقدر بالا رفت که تقریبا به اندازه درآمد یک سال یک خانوار بود.

سال گذشته، هزینه میانه یک خانه با یک افزایش چشمگیر 8 درصدی به 720 هزار دلار رسید. این معادل افزایشی 55 هزار دلاری نسبت به سال قبل بود. در مقایسه، مبلغ میانه درآمد پس از مالیات یک خانوار متوسط در تورنتو 58264 دلار بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 514

به "برای طبقه متوسط بودن در تورنتو باید سالی 135 هزار دلار درآمد داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای طبقه متوسط بودن در تورنتو باید سالی 135 هزار دلار درآمد داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید