از شایعه تا واقعیت اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها ، تاریخ برگزاری آزمون های علوم پزشکی تعیین شد

به گزارش رپید دانلود، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

از شایعه تا واقعیت اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها ، تاریخ برگزاری آزمون های علوم پزشکی تعیین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کانادا تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

معین زمان بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی فقط یک پیشنهاد است

آبتین حیدرزاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها از ششم خردادماه 99 بیان نمود: رسانه های خبری متاسفانه این خبر را به صورت کامل اعلام ننموده اند و درحقیقت اخبار اعلامی درباره بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی، برگزاری امتحانات سرانجامی و استمرار ترم تحصیلی جاری تا سرانجام تیرماه 99 تنها پیشنهادات مطرح شده در جلسه معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بوده است که به ستاد مبارزه با کرونا ارائه نموده ایم.

مهلت ثبت متقاضیان جذب هیئت علمی برای برخورداری از امتیاز نخبگی اعلام شد

متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی که عضو بنیاد ملی نخبگان هستند ضروری است به منظور برخورداری از امتیاز نخبگی حداکثر تا نهم اردیبهشت 99 نسبت به عضویت و ثبت نام در سامانه https://www.bmn.ir (بنیاد ملی نخبگان) اقدام نمایند.

معین تسهیلات آموزشی برای دانشجویانی که از آموزش الکترونیک بهره نبردند

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر به هر دلیلی دانشجویی نتواند از این سیستم آموزش الکترونیک استفاده نماید، بعضی تسهیلات آموزشی از جمله حذف ترم بدون احتساب، حذف تعدادی واحد درسی مدنظر دانشجو، سهولت در میهمان شدن دانشجویان در شهر های محل زندگی خود و معرفی به استاد تا 2 برابر در نظر گرفته شده است.

ظرفیت و بستر های علمی دانشگاهی برای تحقق جهش فراوری فراهم است

محمدسعید سیف مدیر کل ارتباط جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان نمود: دانشگاه ها در شرایط بحرانی می توانند نقش خود را ایفا نمایند و شرایط امروز مالی، در حقیقت زمین بازی دانشگاه ها و مراکز علمی است، زیرا احتیاج ها و مسائل زیادی وجود دارد و کشور باید آن ها را حل نماید و به خواسته هایش برسد.

شیوه نامه تکمیلی یکپارچه سازی مدیریت پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

محمدمهدی طهرانچی طی بخشنامه ای، شیوه نامه تکمیلی یکپارچه سازی مدیریت پژوهش تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی را به منظور وحدت رویه و افزایش کیفیت در عرصه پژوهش تحصیلات تکمیلی ابلاغ کرد.

ثبت نام با پرداخت یک سوم شهریه ثابت در دانشگاه پیغام نور امکان پذیر شد

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده در دانشگاه پیغام نور و به منظور مساعدت با کلیه دانشجویانی که تا به امروز به هر دلیلی پیروز به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند، امکان ثبت نام تا تاریخ مذکور فراهم شد و دانشجویان می توانند تنها با پرداخت یک سوم شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

دستور العمل آموزشی دانشگاه علمی کاربردی منتشر شد

دستور العمل آموزشی دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال دوم تحصیلی 98-99 توسط مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.

زمان جدید برگزاری آزمون های علوم پزشکی اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان جدید آزمون هایی که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اسفند 98، فروردین و اردیبهشت ماه 99 لغو شده است را اعلام نمود.

تا به امروز بیش از 16 هزار داوطلب در کنکور ارشد 99 ثبت نام کردند

زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار داوطلبان ثبت نامی جدید گفت: تا ظهر روز چهارشنبه حدود 16 هزار و 247 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 321

به "از شایعه تا واقعیت اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها ، تاریخ برگزاری آزمون های علوم پزشکی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شایعه تا واقعیت اعلام زمان بازگشایی دانشگاه ها ، تاریخ برگزاری آزمون های علوم پزشکی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید