آمریکا در راه اندازی مجدد کنسولگری خود در مسکو جدی نیست

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن طی سخنانی، اظهارات اخیر آمریکا در خصوص مشکل آفرینی مسکو در راستا راه اندازی مجدد امور ادارات کنسولی آمریکا در روسیه را نادرست خواند.

آمریکا در راه اندازی مجدد کنسولگری خود در مسکو جدی نیست

بر اساس این گزارش، آنتونوف که این سخنان را در مصاحبه با شبکه خبری سولونیف مطرح می کرد، گفت: آمریکایی ها اعلام کرده اند که روسیه مشکلاتی در زمینه صدور ویزا برای شهروندانی روسی که قصد سفر به آمریکا دارند ایجاد کرده است. اما این صحت ندارد. من می خواهم از این طریق به صورت رسمی اعلام کنم که من حتی یک درخواست هم از همکاران آمریکایی خودم برای صدور ویزا به کارکنان اداره کنسولی آمریکا در روسیه دریافت نکرده ام.

وی همچنین افزود: همینطور در مورد ادارات کنسولی روسیه که در هیوستن، واشنگتن و نیویورک واقع شده اند، ما آماده انجام این کار (صدور ویزا برای شهروندان آمریکایی جهت سفر به روسیه) هستیم.

سفیر روسیه در آمریکا همچنین تاکید کرد که تا به امروز هیچ گونه موفقیتی در پیشبرد ازسرگیری فعالیت های کنسولی میان دو کشور وجود نداشته است.

آنتونوف در ادامه افزود: هیچ پیشرفت و تحرک جدی وجود ندارد. در مورد طرف روسی، ما با دشواری در حال پیشرفت هستیم، در حال حرکت هستیم و در این راستا حرکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1083

به "آمریکا در راه اندازی مجدد کنسولگری خود در مسکو جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در راه اندازی مجدد کنسولگری خود در مسکو جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید