10 شهر جهان که پاییز بسیار زیبایی دارند

به گزارش رپید دانلود، زیباترین و لذت بخش ترین لحظات زندگی معمولا در سفر رقم می خورد. اکنون در فصل زیبای پاییز قرار داریم و این فصل به پادشاه فصل ها معروف شده است. در مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم 10 شهر جهان را که پاییز زیباتری نسبت به دیگر شهرها دارند به شما معرفی کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

10 شهر جهان که پاییز بسیار زیبایی دارند

سوناما (کالیفرنیا)

برای دیدنی بهتر منظره ها زیبای این مکان زیبا باید سوار اتومبیل شد. از همان ابتدای حرکت درختان زرد، طلایی و قرمز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. در هنگام حرکت با اتومبیل شما از کنار دره هایی عبور می کنید که منظره ها فوق العاده ای دارند. درختان افرا و بلوط در پایین دره منظره بی نظیری را به نمایش می گذارند؛ منظره ای که مانند تابلوی نقاشی می ماند که مدام با حرکت شما تغییر می کند. در ادامه جهت شما از کنار رودخانه روسی گذر می کنید. در این مکان تاکستان های فراوان و البته بسیار زیبا وجود دارد. این تاکستان ها با رنگ های آتشین خود گرمای خاصی به شما می بخشند. 10 مکان زیبای جهان

نیومکزیکوی شمالی (آمریکا)

به هنگام دیدن منظره ها گویی در این مکان تنها یک فصل در تمام سال وجود دارد و آن فصل پاییز است. این مکان در جاده نیومکزیکو قرار گرفته و در مجاورت آن کوه های راکی به خوبی به چشم می خورند. در هنگام عبور از جاده جنگل، رودخانه سرخ، دره های سبز، زرد و قرمز وجود دارد. در ادامه جهت با دریاچه های کوهستانی روبرو می شوید که رنگین کمانی از رنگ های مختلف وجود دارند.

هولمز کانتی (استان اوهایو آمریکا)

از قلب استان اوهایو جاده ای باریک می گذرد که در هنگام سفر با اتومبیل سر خود را به هر طرف که بچرخانید درختان افرا و بلوط را می بینید که تمام جهت را پوشانده اند. در ادامه راه با مزارع ذرت روبرو می شوید که به هنگام وزیدن باد در میان آنها منظره شگفت آوری به وجود می آورد. در هنگام عبور از این جاده شما هرگز احساس خستگی نمی کنید. بهترین راه برای درک بهتر این منظره ها این است که با اسب و یا درشکه از این مناضر دیدن کنید.

کبک (کانادا)

اگر می خواهید نقش روی پرچم کانادا را بهتر درک کنید بهتر است در فصل پاییز یک سری به این مکان زیبا بزنید. برگی که بر روی پرچم کشور کانادا نقش بسته است از نوعی درخت به نام کبک گرفته شده است. این درختان در اطراف دریاچه ای که به رنگ زیبای آبی است منظره بسیار زیبایی دارد. ترکیب رنگ زرد و آبی در این مکان جلوه خاصی دارد.

دره دورو (پرتغال)

در شمال کشور پرتغال دره ای به نام دوورو وجود دارد از میان این دره رودخانه می گذرد در اطراف این رودخانه درختان فراوانی وجود دارد که انعکاس آب زیبایی منظره این درختان را دو چندان می کند در فصل پاییز درختان به رنگ های زرد و قرمز در می آیند که باعث شگفتی هر بیننده ای می شوند کمی بالاتر از درختان، درختان انگور خودنمایی می کنند که باعث دلپذیرتر شدن سفر می شوند. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون

باواریا (آلمان)

در جنوب کشور آلمان جنگل های زمستانی وجود دارد که در فصل پاییز رنگ های متنوعی وجود دارد. در کنار این رنگ ها کوه های سر به فلک کشیده پر از برف جلوه بسیار زیبایی به این مکان می بخشند. جاده ای که باید از آن در این مکان گذر کنید به جاده رمانتیک معروف شده است.

ترانسیلوانیا (رومانی)

به محض دیدن ترانسیلوانیا (رومانی) به یاد افسانه های ترسناک می ا فتیم. این مکان ترانسیلوانیا است. این شهر در قلعه های قرون وسطایی غرق شده است اما فصل پاییز توانسته است وحشت و ترس دراکولایی را از بین ببرد. با عبور از میان درختان رنگارنگ ترس و وحشت جای خود را به زیبایی و آرامش می بخشد و در واقع به لذت واقعی می رسد.

مسکو (روسیه)

مسکو شهری است که با طبیعت آمیخته شده است؛ طبیعتی که زیبایش با املاک تزارها که اکنون به پارک عمومی تبدیل شده اند آمیخته شده است. اگر در فصل پاییز به شهر مسکو سفر کنید ممکن است دیگر آن شهری که در گذشته می شناختید نباشد زیرا پاییز توانسته منظره این شهر را دگرگون کند. به هنگام نگاه کردن به پارک کولومنسکویه که در کنار کاخ سفید واقع شده است تصویر بی نظیری را خواهید دید.

دره جیوژایگو (چین)

دره جیوژایگو در کشور چین مملو از درختان و حیوانات گوناگون است. با فرارسیدن فصل پاییز این مکان غرق در زیبایی می شود به نحوی که با دیدن منظره ها گمان می کنید که درختان برای هر چه زیباتر شدن آن مکان با یک دیگر در رقابت هستند. برگ های دراماتیک زرد و نارنجی در کنار روستاها ممکن است چشم شما را ساعت ها خیره کند.

کیوتو (ژاپن)

در این شهر در فصل پاییز می توانید شاهد درختان گیلاس باشید که پر از شکوفه شده اند. قدم زدن در کیوتو مانند قدم زدن در بهشت است. هر قدمی که بردارید خش خش برگ درختان در زیر پاهای شما احساس آرامش و شگفت آوری به شما می دهد. در فصل پاییز در شهر کیوتو رنگ ها پادشاهی می کنند. آثار باستانی به جای مانده از قرون امپراطوری در فصل پاییز شما را شگفت زده خواهند کرد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1232

به "10 شهر جهان که پاییز بسیار زیبایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر جهان که پاییز بسیار زیبایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید