آلودگی به کرونا در آلمان به بالاترین سطح رسید

به گزارش رپید دانلود، دولت آلمان در حالی که می کوشد شاخص میزان آلودگی هفتگی در هر 100 هزار نفر را به 50 نفر برساند، این میزان در هفت روز گذشته به بیش از 197 تن رسیده است.

آلودگی به کرونا در آلمان به بالاترین سطح رسید

خبرگزاری فرانسه امروز (سه شنبه) به نقل از موسسه روبرت کخ خاطرنشان کرد ، میزان آلودگی ها به ویروس کرونا در روزهای منتهی به تعطیلات خاتمه سال در آلمان همچنان نگران کننده است. بنابراعلام این موسسه نزدیک به بیست هزار آلودگی جدید به ویروس کرونا طی یک روز در این کشور ثبت شده است.

همانطور که این موسسه صبح روز سه شنبه با استناد به اطلاعات مقامات بهداشتی اعلام نموده، طی 24 ساعت گذشته 19،528 نفر به این ویروس آلوده شده اند. همچنین تعداد مرگ های کرونا در یک روز با افزایش 731 نفر به 27006 نفر رسیده است.

طبق آمارهای رسمی از زمان آغاز همه گیری در آلمان 1،530،180 مورد آلودگی ثبت شده و تعداد کسانی که بهبود یافته اند در حدود 1،136،700 نفر است.

موسسه روبرت کخ همچنین در خصوص بالارفتن شاخص هفت روزه میزان آلودگی به کرونا ابراز نگرانی کرد. این شاخص روز سه شنبه 197.6 نفر بود که نشان دهنده تعداد آلودگیهای جدید در هر نفر طی صدهزار نقر در یک هفته است. این شاخص برای اقدامات اساسی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا حائز اهمیت است. در حالی که هدف دولت آلمان کاهش میزان این شاخص به زیر 50 نفر است ، این شاخص با این میزان، رکورد شکسته است.

این در حالی است که از چهارشنبه گذشته محدودیت های شدید در سراسر آلمان در حال انجام است. بیشتر مغازه ها تعطیل هستند. مدارس و مراکز مراقبت های روزانه نیز تا حد زیادی تعطیل شدند. این اقدامات تا 10 ژانویه (21 دی ماه) در نظر گرفته شده است. دولتهای فدرال و ایالتی آلمان احتمالاً در 5 ژانویه (16 دی) در خصوص چگونگی ادامه این محدودیت ها بحث خواهند کرد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 736

به "آلودگی به کرونا در آلمان به بالاترین سطح رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی به کرونا در آلمان به بالاترین سطح رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید