تصاویر ، رونالدو، مسی، زلاتان و بکام جلوی دوربین رفتند ، نقش آفرینی فوتبالیست های تقلبی در یک موزیک ویدئو

به گزارش رپید دانلود، در ویدئویی که یک هنرمند سوئدی آن را ساخته است، چهره هایی شبیه به زلاتان ابراهیموویچ، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و دیوید بکام به تصویر کشیده شده است.

تصاویر ، رونالدو، مسی، زلاتان و بکام جلوی دوربین رفتند ، نقش آفرینی فوتبالیست های تقلبی در یک موزیک ویدئو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای اس پی ان، بیشتر موزیسین ها هر کاری می نمایند تا ستاره های جهانی فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و دیوید بکام در موزیک ویدئوهایشان بازی نمایند، اما هاکان هلستروم، ستاره پاپ سوئدی، توانسته با روشی دیگر این کار را حتی بهتر عملی کند.

هلستروم به جای استفاده از بعضی از مشهورترین چهره های فوتبال برای بازی در موزیک ویدئوی تازهش، با جمع آوری تیمی از کسانی که به این فوق ستاره ها شباهتی دارند (بعضی شبیه تر، بعضی کمتر) برای فیلم کوتاه 11 دقیقه ای خود خلاقیت به خرج داد.

هلستروم در این فیلم مربی یک تیم پنج نفره متشکل از بازیکنانی به نام های رونالدا، مِتزی، زلاتان و دو بکام است. این نوازنده 49 ساله در این ویدئو با چند ساز دیده می گردد که تیم را در یک مینی ون همراهی می نماید و به آنها در خصوص تاکتیک های بازی آموزش می دهد و به آنها برای آمادگی در مسابقات تمرین می دهد.

این فیلم ماهیت زندگی یک فوتبالیست و موانعی را که بازیکنان در هر سطح و سنی به طور معمول با آن روبه رو می شوند به تصویر می کشد؛ شک به خود، بی حوصلگی، تنهایی، بی فرمی، قرار گرفتن در معرض نقد مداوم و از همه بدتر، سندرم ایمپاستر. تیم هلستروم با متحد شدن و رویارویی با مسائل به طور هماهنگ، در نهایت بر سختی های مختلف این کار غلبه نموده و یک واحد قوی تشکیل داده اند.

هلستروم به ESPN می گوید: من همواره عاشق فوتبال و موسیقی بودم. بنابراین وقتی کارگردان این کار این ایده را عنوان کرد که با من به عنوان مربی زلاتان، دو بکام، مسی و رونالدو یک نوع موزیکال ورزشی اجرا کند، غیرممکن بود که نه بگویم.

هلستروم که دو تک آهنگ شماره 1 و 8 آلبوم طلایی یا پلاتینیوم در سرزمین مادری خود داشته است، تجربه مربیگری فوتبال در دنیای واقعی را نیز دارد.

او می گوید: از 10 سالگی همزمان فوتبال و موسیقی را آغاز کردم و از همان زمان متوجه شدم که این دو فعالیت را با هم ادغام خواهم کرد. هرچند این کار به طرز عجیبی یک نوع مبارزه است که هر دو نیازمند فداکاری، کار تیمی، اشتیاق و انگیزه فراوان است.

به عنوان یک مربی واقعی، هلستروم هر کاری که می تواند انجام می دهد تا تخیل بازیکنانش را الهام بخشد و بعلاوه آنها را آموزش دهد و تیم را یکدست کند.

او می گوید: برای تقویت بازیکنان از نظر ذهنی بسیار زمان می گذارم. اهمیت هدف سازی، یافتن اهداف تازه و ادامه مبارزه از موارد مهمی است که به آنها می پردازم تا به بازیکنان یادآوری کنم که چیزهای زیادی امکان پذیر است. این یک داستان تخیلی است. اما بعضی از بازیکنان به نظر می رسید معتقد بودند که این یک مستند است. این خوب بود.

این نوازنده بعلاوه فاش کرد که کوشش نموده است تا چند شخص دیگر شبیه به فوتبالیست ها پیدا کند تا تیمش را بزرگ تر کند، اما پیروز به این کار نشد.

او می گوید: ما دنبال بدل دیگو مارادونا و پله هم بودیم، اما متأسفانه کسانی که شبیه آنها بودند مرده بودند. بعلاوه گفتگویی طولانی با شبیه امباپه داشتیم، اما چیزی در خصوص بازیکنان جوان تر وجود دارد که به میزان بازیکنان بزرگ تر جالب نیست. من می خواستم یک پرتره جالب و سرگرم نماینده از تیمی از سوپراستارهایی بسازم که زمان اوج حرفه آنها سپری شده است.

نسخه زلاتان ابراهیموویچ، پیر لوختنولد، اهل آلمان است، اما می گردد گفت هلستروم با این انتخاب به قهرمان ملی فوتبال خود ضربه زده است!

هلستروم گفت: برای من به عنوان یک سوئدی، بودن در کنار زلاتان قلابی، بازیکنی که در طول دوران حرفه ای اش هوادار او بودم، عجیب بود. شاید هم یک روز بتوانم زلاتان واقعی را دیدار کنم. من همه این بازیکنان را قلبا دوست دارم. آنها به طرق مختلف فوق العاده هستند. خوشحالم که فرصت مربیگری آنها را دارم.

هلستروم از واکنش مردم به این موزیک ویدئو راضی بوده است و می گوید که بسیاری از مردم پیامی را که داستان او می خواهد بیان کند، شنیده اند.

او می گوید: واکنش ها بسیار مثبت بوده است. من معتقدم که مردم این ایده و احساس پشت آن را درک می نمایند. بعلاوه تصور می کنم که بعضی بسیار شگفت زده شدند، اما انجام کارهای غیرمنتظره بسیار سرگرم نماینده است.

  • ثبت یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام مسی | تنها بازیکنی که در لیگ برتر اروپا به این پیروزیت دست یافت
  • ستاره فرانسوی در رویای رئال مادرید | فلورنتینو پرس: این امباپه ای نیست که من می خواستم
  • زندگی فوق لاکچری نامزد رونالدو و همسر مسی | جورجینا و آنتونلا با ثروت کلان خود چه می نمایند؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1580

به "تصاویر ، رونالدو، مسی، زلاتان و بکام جلوی دوربین رفتند ، نقش آفرینی فوتبالیست های تقلبی در یک موزیک ویدئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، رونالدو، مسی، زلاتان و بکام جلوی دوربین رفتند ، نقش آفرینی فوتبالیست های تقلبی در یک موزیک ویدئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید