7 مدل شیک و مجذوب کننده پرده چین دار، برای اتاق پذیرایی (تور ارزان چین)

به گزارش رپید دانلود، پرده در واقع یک عنصر دکوری بسیار مهم است که می تواند پرهزینه هم باشد، بنابراین آشنایی اولیه با انواع مدل های پرده بسیار مهم است.

7 مدل شیک و مجذوب کننده پرده چین دار، برای اتاق پذیرایی (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین های روی پرده ها بر شکل ظاهری آن ها و نحوه باز و بسته شدنشان تاثیر می گذارد. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی انواع مدل های چین پرده برای اتاق پذیرایی می پردازیم.

پرده با چین پلیسه دار

اگر در پی پرده هایی به سبک سنتی و رسمی هستید پرده های پلیسه دار برترین انتخاب هستند. این پرده ها معمولا با پارچه های ضخیم تر و سنگین تر ساخته می شوند. برای انتخاب نوع چین پرده ها باید ببینید که در پی چه ظاهری برای اتاق خود هستید.

پرده با چین انگشتی یا چین متناسب

این نوع پرده ها محبوب ترین نوع پرده های پلیسه دار هستند. چین ها در قسمت بالای پرده ایجاد می شوند و به قسمت آویز پرده ها یاری می نمایند تا ظاهری زیباتر و رسمی تر داشته باشند. تعداد چین این پرده ها از 2 انگشتی یا 5 انگشتی متغیر هستند. داشتن چین های بیشتر یاری می نماید که پرده های زیباتر و فاخرتری داشته باشید. پرده هایی با چین سه انگشتی متداول ترین نوع این پرده ها هستند. از این پرده ها در اتاق خواب اصلی یا اتاق نشیمن استفاده می گردد.

پرده با چین جعبه ای

پرده هایی با چین جعبه ای برای اتاق های غذا خوری، اتاق پذیرایی یا اتاق خواب مناسب هستند. چین های روی پارچه عمیق و ممتد هستند و پوشش کامل و ظاهری بسیار متناسب ایجاد می نمایند.

پرده با چین ساغری

یکی از مدل های چین پرده برای اتاق پذیرایی، پرده هایی با چین ساغری بوده که برای اتاق های بزرگ و رسمی با سقف های بلند ایده آل و مناسب هستند. نام آن ها به علت شباهتشان به جام گرفته شده است. با توجه به ساختار ظریف پرده ها این سبک پرده ها برای جاهایی که پرده ثابت باقی می ماند مناسب هستند و اغلب برای تزیین پنجره ها از آن ها استفاده می گردد. آن ها برای پرده هایی که کاربردی هستند، گزینه های مناسبی نیستند. برای اینکه چیدمان زیبایی در منزل خود داشته باشید به مطلب 7 دیزاین مجذوب کننده برای دکور دیوار تلویزیون سر بزنید.

پرده با چین مدادی

این نوع پرده ها چین های ریز و یکدستی دارند و همین یاری می نماید که با یک قلاب و میله ساده نیز نصب شوند. پرده هایی با چین مدادی معمولا با پارچه هایی نازک تر و به صورت یک لایه قرار می گیرند و با انواع قلاب ها و آویزها قابل نصب هستند. این پرده ها حالت غیر رسمی دارند و برای اتاق های خواب یا نشیمن که تشریفات لازم ندارند مناسب هستند.

پرده با چین پاکتی با آویز میله

پرده های پاکتی معمولا از پارچه های سبک و ظریف ساخته شده اند. این پرده ها به راحتی باز و بسته می شوند و کافی است میله پرده را از قسمت پاکتی آن عبور بدهید. برای این پرده ها به راحتی می توان آستر گذاشت.

پرده با چین بندیلک دار

آخرین نوع پرده ها پرده های بندیلک دار هستند و درست مانند پرده های پاکتی و پرده های پانچی به راحتی نصب می شوند. فقط کافی است بندیلک ها را از داخل میله عبور دهید. معمولا برای این نوع پرده ها از پارچه های چاپی و طرح دار استفاده می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تزیین منزل با وسایل ساده و مقرون به صرفه قیمت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1452

به "7 مدل شیک و مجذوب کننده پرده چین دار، برای اتاق پذیرایی (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مدل شیک و مجذوب کننده پرده چین دار، برای اتاق پذیرایی (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید