یورش تروریستهای تحریر الشام به یک شهرک مسکونی در ادلب سوریه

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دریادار اولِگ ژوراولف روز دوشنبه خاطرنشان کرد که شبه نظامیان عضو گروهک تروریستی هیأت تحریر الشام به شهرکی مسکونی در استان ادلب سوریه حمله نموده اند.

یورش تروریستهای تحریر الشام به یک شهرک مسکونی در ادلب سوریه

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این دریادار روسیه اعلام کرد که از سوی نیروهای مسلح تحت کنترل ترکیه هیچ گونه حمله ای ثبت نشده است و یگانهای انتظامی ارتش روسیه به گشت زنی در مسیرهای گوناگون در استانهای حلب و حسکه ادامه می دهند.

دریادار ژوراولف در ادامه اضافه کرد که همزمان، ما حمله ای به یک شهرک مسکونی در استان ادلب را از جانب سازمان تروریستی جبهه النصره ثبت نموده ایم.

لازم به ذکر است که پنجم مارس گذشته، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای وی در خصوص برقراری یک آتش بس در استان ادلب با یکدیگر توافق کردند. همچنین دوطرف در خصوص تشکیل یک کریدور امنیتی 6 کیلومتری در امتداد شمال و جنوب بزرگراه اِم -4 در سوریه که استانهای لاذقیه و حلب را به هم متصل می نماید، موافقت کردند.

طبق این توافقنامه آتش بس، مسکو و آنکارا در امتداد بزرگراه اِم -4 که هم اکنون بخشهایی از آن تحت کنترل شبه نظامیان است، بطور مشترک عملیات گشت زنی انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 326

به "یورش تروریستهای تحریر الشام به یک شهرک مسکونی در ادلب سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش تروریستهای تحریر الشام به یک شهرک مسکونی در ادلب سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید