ماکرون: بیش از 300 شبه نظامی سوری از ترکیه وارد قره باغ شدند

به گزارش رپید دانلود، رئیس جمهوری فرانسه تایید کرد که بیش از 300 شبه نظامی از سوریه و به وسیله ترکیه وارد منطقه ناگورنو-قره باغ شده اند.

ماکرون: بیش از 300 شبه نظامی سوری از ترکیه وارد قره باغ شدند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری تاس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در نخستین روز از نشست بروکسل گفت: می توانم این اطمینان را بدهم که بیش از 300 شبه نظامی که پیشتر از منطقه حلب سوریه بیرون رانده شدند حالا به وسیله منطقه غازی انتپ ترکیه وارد ناگورنو-قره باغ شده اند. این یک حقیقت تایید شده است. این افراد شناسایی و رهگیری شده و همگی آنها به گروه تروریستی داعش مرتبط هستند.

وی اضافه نمود: من درباره این مساله با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیز مصاحبه کردم و او نیز تایید کرد که روسیه از این قضیه آگاه شده است. رفتار ترکیه به عنوان یکی از اعضای ناتو ناشایست است. ما چنین اقدامی را غیرقابل قبول می دانیم و در این مورد، ترکیه از خط قرمز ما عبور نموده است.

رئیس جمهوری فرانسه ادامه داد: روسیه، آمریکا و فرانسه که ریاست مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا را برعهده دارند، یکسری ابتکارعمل هایی را برای متوقف کردن درگیری ها در منطقه مذکور در نزدیکترین زمان ممکن ارائه خواهند داد. ما همچنان تماس های نزدیک خود را در این باره حفظ می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 503

به "ماکرون: بیش از 300 شبه نظامی سوری از ترکیه وارد قره باغ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: بیش از 300 شبه نظامی سوری از ترکیه وارد قره باغ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید